Külastusi

Martes, 4.noviembre

Anna saatis hommikul sõnumi, et sõi eile midagi veidrat, nüüd kõht plahvatab ja ta ei tule kooli. Mul läks ka kooli minemise isu ära kohe, aga ajasin end siiski vägisi voodist välja, peas üksainus mõte - ainult kaks päeva ja siis jälle neli vaba :) Ja ei pea pead valutama mõttega, et vaja sada asja kohe kindlasti järgi õppida ja läheb kiireks ja no kõik sitt.(eestis on ju nii). Aga siin, milline lust! Ma tunnen vahel end nagu pikaajalisel puhkusel. Ikka veel ei ole koolibussi. Hommikul sattusin jälle Beleni ja ta emaga samal ajal taksot jahtima. Hispaania keeled jäid jälle ära, õpetajal on viimasel ajal saladuslikult palju tööd. Eks ma siis kolisin oma nunnuga puhveti kõrvale ja netti urgitsema. Puhveti töötajad vaatavad mind juba veits imelikult, suhteliselt iga koolipäev veedan seal mõned ilusad tunnikesed. Vahetunnis liitus Vicky ka oma nunnuga. Uus kirjanduse õpetaja tuli, aga me otsustasime mitte tundi minna :D üsna pea kadus nett ära ja üks tähtis onu tuli meid kurja häälega tundi ajama :D läksime hoopis Anahiga(hispaania keele õpetajaga) psüholoogiast rääkima. Psüholoogia õps nõuab, et Vicky teeks kõike mida teisedki(seejuures mulle ei poeta sõnakestki). Anahi arvas aga, et hakkame kolmekesi koos õppima ja siis saan mina ka asja selgeks ja saan ka eksamit teha(nad nimetavad töid/kontrolltöid eksamiteks)..tänan väga, see on küll nüüd suurim rõõm jah :D Muidu uus kirjanduse õps ütles tunni lõpus – väga hea grupp, väga meeldiv teiega töödata – aga tema näos peegeldus hoopis midagi muud, panen panuseid, et ka tema haihtub üsna pea. Psüholoogia tunnis hakkasime Vickyga netist mingeid stiimuleid otsima ja mässasime arusaamatute artiklite kallal. Pärast tunde jäin veel tunniks kooli, et Vickyle seltsiks olla. Issver milline rõõm – kolm temaga sama organisatsiooni vahetusõpilast tulevad Ruminiaui koolist meie kooli. See Belgia poiss Wouter ja kaks türukut :) Ja võib-olla tuleb Ruthy ka, sest tal on oma koolis jamasti. Saab tore olema! :) Siis taksoga koju, sõin ja avastasin et on sooja vett. Loomulikult läksin kohe kähku seda nautima, et mitte hiljem jälle pettuda :D Õhtul käisin Cabinas , nett on tore. Aa ma muidu avastasin, et kodus minu korrusel – ehk siis kolmandal – näitab, et on mingi NOVO.NET peaks uurima mis värk sellega on. Oleks tore natuke mugavusi laiendada :D Pool üksteist tuli mul isu välja minna. Helistasin Darwinile ja läksime feriale. Ostsin mõned nunnud ja traditsioonilised asjad.
Aa, selline asi tuli praegu meelde, et Ruthy on yfult ühe hoiatuskirja saanud ja Marek kaks. Kolmega saadetakse koju ära. Marek sai sellepärast, et pani paar päeva koolist poppi ja Lorena nägi teda kekslinnas. Teise sai kuna pere väidab, et ta ei veeda nendega üldse koos aega. Ma siis mõtlesin, et mul peaks neid terve hunnik olema – ma ei tee midagi perega koos. AGA see ei ole nüüd küll minu teha! Ruthy oma ma ei teagi. Me siis Annaga mõtlesime - kuna Lorenale ei meeldi et Ruthy ja Marek koos on, aga ta ei saa neid kuidagi ka lahku ajada, siis ta otsib neis vigu et üks koju saata. Jah, Lorena võib ikka paras nõid olla.
Nagu te aru olete saanud, siis ma enam trennis ei käi. Enne ei läinud sellepärast, et ei tahtnud neile 30$ maksta :D ja nüüd lihtsalt ei jaksa oma jäsemeid pärast kooli liigutada.

Kommentaare ei ole: