Külastusi

Miercoles, 12.noviembre

Jäin hommikul magama. Ärkasin poole seitsme asemel veerand kaheksa. Rutuga dušsi alla, riidesse ja välja. Muidu veel avastasin, et mu peres ikkagi süüakse hommikust..pool kaheksa hommikul :D Läksime Darwini, Totte, Javieri, Edi ja Fernandoga paraadile. Tegelikult see algas alles üheksast, aga rahvast oli ropult palju ja hiljem oleks raskusi koha leidmisega. Kas ma ikka mainisin, et rahvast oli ropult ropult palju? No te võite ainult ette kujutada. Kuskil kolm kilomeetrit kahel pool tänavat paksult rahvast täis, nii et pooled surusid end veel tihedalt asfaldi äärde puntrasse istuma, pluss veel majade otsas koha leidnud. Ette aimates, et peame asfaldil istuma, panin mustad riided. Aga et ma siis üleni mustas olin, oli küll viga. Oiii kus ma päikse käes piinlesin. Püksid justkui sulasid jalgade külge ja varbad surid tossude sees. Käed põlesid nunnult ära, aga kole rant on nüüd. Paraadis osalesid kõik Ambato koolid. Ja neid oli niiiiiiii paganama palju! Kõigepealt tuli koolisilt, siis bastonerad, pärast neid mõned lipu ja sildi kandjad, siis terve punt pillimängijad ja lõpuks suur trobikond tavalise koolivormiga marssijaid ja õpetajad. Nende vahel käis veel vee jagajaid, inimesi kes trummipulki või bastonerade keppe üles korjasid ja niisama valvajaid. Enamasti kõigil oli surma nägu ees. Ma saan aru, et oli kole palav ja vastik, aga veidi võiks ju üritada naeratada. Vahetusõpilased ikka naeratasid :D Anita säras oma kooli bastonerade hulgas, samuti Anna meie kooli omade hulgas. Ruthy oli oma kooli sildi üks kandjatest,(kusjuures ta oli ka sildi pildi peal) ja naeratas rõõmsasti. Jan ei naernud, ta oli oma natuke naljakalt totaka näoga :D Mõni trummipeksja oli eriti hoogu sattunud ja trummi katki tagunud. Mõni jällegi hoogsa tagumise käigus käe verele saanud ja siis ühe käe pealt pritsis mulle verd näkku, höäh! Mõlemal pool tänavat siiberdasid vahetpidamata inimeste vahel päiksevarjude, nokakate, vee, puuvilja, krõpsude, õlu, ja muu söögi-joogi müüjad. A ma unustasin digika akud ära vahetada, poole paraadi peal said tühjaks, kurb. Pärast paraadi oli tänav kohutavalt räpane. Sodi on siin kogu aeg, aga see oli ikka väga kole mis pärast paraadi oli. Päike hakkas pähe, pilt lendas mitu korda eest ära. Ma ei saa aru, kuidas siin kõik tšikid ennast sellise palavusega kilomeetrise meigi kihi alla toppida tahavad. Käisime söömas, et mitte täitsa kokku kukkuda. Mõtlesime, et ega iga päev ei ole 12.november..käisime niisama linna peal ringi. Oli märgata, et paljud mõtlesid samuti. Iga nurga peal oli pidu. Ma ei mäleta, kas olen maininud, et siin on üheks transpordiks veel sellised autod(ma olen autode koha pealt üli kehv) millel on väike kabiin ja siis taga madal kast. Hoo pealt jooksed järgi ja hüppad peale :D Kui veab, siis jääb seisma ka. Ma sõitsin täna esimest korda sellega. Edi sõbrad olid, nii et vedas ja sain rahulikult peale ronida. Tegelikult olin nii häda ja ei saanud ise peale. Tuuritasime ringi ja kogusime sõbrad peale. Siis läksime korterisse. Mulle räägiti mida kõike siin süüakse, üsna rõve. Ussi liha, tuvi liha, ahvi liha, eesli liha, koera liha, no merisiga pole enam üllatus..palju imelikke asju. Lubasid, et söödavad mulle ka kõik need asjad sisse. Nii et eestis hakkan küla koeri lõunaks keetma. Kata hoolitse merisea eest hästi ja sööda ilusaks ümaraks :D:D

Kommentaare ei ole: