Külastusi

Miercoled, 19.noviembre

Ärkasin täna varem, et jõuaks end rahulikult korda teha ja süüa. Ja muidugi ma ei saanud, sest bussijuht on niiiiiiiiii jobu ja otsustas ka varem tulla..niigi tuleb liiga vara alati ja nüüd veel varem. Homme uus katse, ärkan veel varem ja palvetan, et bussijuht sisse magaks!
Kaks esimest realidad nacional tundi olid nii igavad, et otsustasin natuke oma halvaks läinud matemaatikat seedida – hakkasin oma panga asju lappama ja arvutama. Aju oli lõpuks seitse korda kinni kiilunud ja mitte kuidagi ei tulnud õiged asjad välja. Eks homme uuesti.
Reedel on koolis Beauty Queen’i valimine. Õps küsis kes meie klassist läheb, kõigi pead pöördusid minu poole ja mu neli austajat karjusid justkui ühest suust – ANU, ANU, ANU. Eem, tänan pakkumast, aga ei. Ei tõmba väga kooli ette lolli mängima minemine. Iga aasta on selleks iludus kuningannaks vahetusõpilane saanud, nii läheb igavaks ju!
Pärast kooli jäin kogematta kolmeks tunniks magama. Siis läksin Darwiniga kesklinna jalutama. Käisime kuskil mänguautomaatidega mängimas, tegin talle autosõidus pähe :D Ta vend on niii litsmees, et rohkem litsakas suudakski ainult ta ise olla. Ma olen teda vähemalt kümne erineva tüdrukuga näinud. Vahel isegi mitmega korraga. Darwin näitas kuidas nad siin hip hop muusika järgi tantsivad. Pool break, pool hip hop..veidi nagu streetdance, aga no mina aru ei saa mida moodi nad selliste liigutustega tantsida saavad. Ta õetütar on nii armas, pooleteist aastane, hull energiapomm, ainult trambib ringi. Kartis mind alguses, andsin talle friikartuleid, siis hakkas sõbraks :D Tegi muudkui tervitus mopsu mulle põsele. Darwin ikka jätkab minu harimist – andis mulle kaks hispaania keelset raamatut. Vahel ma tõesti tunnen end natuke lollina, kui ta maailma asju küsib, ma ei oska midagi vastata ja siis ta ise ajab tarka juttu. Muide kaks kuud tagasi ma sain täitsa valesti aru asjadest. Ta ei käi ülikoolis, lõpetas selle jaanuaris. On nüüd täitsa inseneer. Hmm ta õde õpib advokaadiks..ja peab pilte joonistama ülikooli jaoks. Kas eestis ka advokaadiks õppides pilte joonistama peab? :D

Kommentaare ei ole: