Külastusi

Jueves, 20.noviembre

Sõnasin eile bussijuhi sisse magamise ära, ta ei tulnudki! Taksojuhid on hommikuti imelikud. Toimusid kaks esimest tundi, mis olid ikka nagu alati surmigavad. Tegelesin oma mõtete ja asjadega, kui järsku õps minu nime ütles..tõstsin pea ja vaatasin küsivalt otsa, tema ainult naeratas oma natuke perverdi naeratusega ja seletas edasi. Tegelikult teeb ta ikka hullult nalja ja tema kuldehted on jätkuvalt silmale head vaadata. Ta niimuuseas seisab ühe õpilase kõrvale, nühib oma kriidised näpud tema kampsuni külge puhtaks ja patsutab justkui sõbra tunnuseks õlale. Nii said mitme õpilase kapsuni varrukad valgeks. Muide ma nägin ükskord poes varrukatega vesti!!
Pärast teist tundi hakkas mingisugune tseremoonia moodi asi. Meie klass võitis ju kunagi selle klassidevahelise valimise ja on nüüd kooli president. Nüüd siis jagati tähtsamatele isikutele meie klassist mingisugused tähtsad paberid ja said muskula ümber koolilogoga tähtsa sildi. Andeksi, ma ei oska end hästi väljendada. Igatahes mu jumal sai ka! :) Siis tuli üks vilistlane laulma, hästi ilusti laulis. Nagu Kristiina, ainult et mehe häälega :D Ma vannun, et ta tegi mulle silma! Kui just tolm iga kord talle silma ei lennanud, kui minu poole vaatas. Läksime raamatukokku võitu tähistama. Sõime igasugu veidraid väikseid asjandusi ja jõime. Siis toimus üks ja pool geograafiat, kus meie Vickyga arvutitega hängisime. Pärast enam tunde ei olnud, all korrusel toimus pidu. Üsna enamvähem muusika oli, me vahetusõpilastega tantsima minna ei tahtnud, sest seal oleks meid ähvardanud kurb katkirebimis saatus. Magasime muru peal. Homme kooli ei ole, ei saanud päris täpselt aru miks ja seega ei ole ka seda Beauty Queeni valimist. Kolmapäeval toimub spordipäeva taoline värk ja siis peab igast klassist üks „kaunitar“ (nad ütlevad selle kohta madrina, selle sõna tegelik tähendus on see naine kes pulmas peigmeest saadab:D) olema. Mis mu klassiõed ütlesid – no vaata nüüd klassis ringi, kelle me veel peale sinu panema peaksime? Ego laks. Bussi ei tulnud ka pärast tunde, sain klassiõe emaga koju.
Mul oli plaanis veits discoveri channelit vaadata ja maailma imetleda, aga mind tabas unematide rünnak. Hiljem läksime jälle kesklinna Darwiniga. Jalutasime mitu tundi ringi, siis läksime kala sööma. Ma ei saa aru..ma olen koos täiesti meest soost isikuga ja ikkagi sõidavad autod mööda ja lahtisest aknast kuuleb juhi kiimas häälitsusi. Või siis võtab mõni auto hoo maha ja kõlab küsimus – Want to have a little ride babe?
Lissette ja Arlette läksid täna Silviaga kaklema ja kolisid oma asjadega siia.

Kommentaare ei ole: