Külastusi

Martes, 18.noviembre

Täna tiristas bussijuht ukse kella, sest mina ei näe siit ülevalt millal ta siin on ja õues tuudutavad autod pidevalt, nii et ei oska aimata milline õige tuut on. Jooksin poole riietumise pealt välja. Nõme bussijuht, tuleb varem kui eelmine ja ma ei jõua süüa.
Saime teada, et hispaaniat see nädal üldse ei toimu, sest õpetajal on jälle üllatavalt palju tööd. Ma ei mõista, mida nad kogu aeg nii palju direktoriga räägivad. Aga mis siis ikka, meil on juba vahetusõpilaste laud puhveti kõrval välja kujunenud ja puhvi töötajad naeravad alati, kui Jälle sinna läheme. Sylvie sõbranna Dana on vahetusõpilane Eestis, elab Sakus. Ta oli oma blogisse veits eesti keeles kirjutanud..nii naljakas oli lugeda, nii koomilised vead olid :) Kirjutasin talle pisikese kirja. Pärast viiendat tundi hakkas cheerdance võistlus.(ma tõesti ei tea miks nad seda niimoodi nimetavad). Kursuste vaheline võistlus..meie kursus ei osalenud, ei tea miks. Igatahes mõned olid ikka niiiii haledad, suht poolteist minutit järjest tegid ühte liigutust, surnud nägudega ja kivist jäsemetega. Kaks kursust olid täitsa normaalsed ja üks oli üllatavalt hea. Neil oli ikka midagi cheerleaderi asja ka sees. Midagi Eestisse - poisid ka tantsisid!!! Nii et kohe tantsisid, kohati pareminigi kui tüdrukud. Aa ja seal oli see nunnu silmarõõm ka, tantsis üli hästi, viskas saltosi ja tegi trikke..miks ta küll nii noor on!? :D
Aitasin Lissettel inglise keelt teha ja esimest korda jõudis mulle kohale, kui kohutav on mu grammatika. Jalutasime kuskile panga moodi asja, nagu ecuadorlased ikka, unustas Lissette mingid dokumendid koju ja ei saanud midagi teha. Tulime tagasi. Aitasin Marenal mingit hiiglaslikku USA kindulustuse jura inglise keelest hispaaniasse tõlkida. Sain Lissettelt High school Musicali kõik kolm osa, eks siis kunagi tuleb filmipäev.
Õhtul tuli jälle Nikol mu juurde. Hakkas mu asjadega poodi mängima, ostis kõik ära ja ajas toa totaalselt segamini. Siis avastas digika, tegi pilte kus peal on kas minu üks käsi, kõht, jalg, selg või pool pead.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:D:D Nikol on siis suh Eneli ju:D Enni ka ostab meil siin kõike ja kõigilt:D Eriti õnnelik on ta siis, kui ühe Eriku pepulapi mul välja suudab kaubelda :P

Inga ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.