Külastusi

Lunes, 24 de noviembre

Täna on juba reede, nii et ei mäleta enam kõike, teen lühidalt. Koolis kohe kindlasti midagi huvitavat ei toimunud. Arvatavasti toimus neli tundi ja ülejäänud neli sai puhvi kõrval veedetud. Järgmiseset nädalast tuleb Ruthy meie kooli, siis peame puhvi kõrvale viie inimese laua otsima :D
Pärast kooli pidime kell kolm Vickyga Pauli juurde minema. Tahtsin taksojuhile 10dollariga maksta, aga tal polnu tagasi anda. Jooksin siis Pauli juurde ja vahetasin viiesteks. Aga tal ikka polnud tagasi anda. Käisime siis mingites poodides, et vahetada, aga poed olid ka vaesed. Lõpuks läks taksojuht kasiinosse :D ta oli oma sekluse üle päris õnnelik. Läksime meile Vickyga kolmapäevaks balleriini tuutu tegemiseks sinist võrku otsima. Siis ehtepoodi mulle kõrvarõngaid ja käevõrusid otsima. Ma leidsin nii armsad väiksed, aga Paul naeris mind välja ja tõi lagedale tema valitud HIIIGLASLIKUD kõrvarõngad. Mul hakkas oma kõrvadest kahju kohe. Kõik pidi olema võimalikult suur. Lõpuks oli mul juba päris ükskõik mis ta mulle külge toppida kavatseb. Leidsime normaalsed suured kõrvakad, aga oli vaja midagi sinist sinna külge. Siis ta toppis väiksemad sinised kõrvakad suurte külge. Käevõrusid pidi ka loomulikult neli olema. Ta oskab asju hästi sobitada ja sellist värki teha, sest kui Ambatos suured pidustused toimuvad, siis ta töötab seal inimestele riideid ja ehteid valides. Siis läksime klassiõe juurde, ta ema pidi meile need tuutud valmis tegema. A mul oli ju kõrgeid kontsakaid ka vaja. Ma neid ise osta ei tahtnud, sest ei käi väga kõrgetega ja no siin olen ma niigi kõigist pikem. Klassiõde siis andis enda omasid proovida..ma lihtsalt vaatasin neid tillukesi kingi ja keeldusin proovimast. Jummel need poleks mulle varba otsa ka läinud. Kõigil tüdrukutel on siin 35-36 jalanumber. Niisiis olen ma oma 38-ga hiiglane. Valeria(klassiõde) jooksis oma sõbrantsi juurest kingi tooma. Need olid 38, aga nii kitsad. Mul ju mingid kondimonstrumid segavad. Paul, Vicky, Valeria ja ta ema olid hämmingus ja sõnatud. Ainuke sõna mis kostus oli – psuta!(kurat) :D Homme pidin teise klassiõe omasid proovida saama. Läksime Vickyga mulle leggenseid otsima. Aa päeval oli ju nii palav ja ma panin kleidi selga. Vicky ütles, et ta ei tule enam kunagi minuga välja kui ma keldiga olen :D Pärast läksime sööma ja siis koju ära.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

tule taevas appi,kas mu lapsest on saanud hiiglane ????
mulle hakkab ka juba pähe jõudma arvamine,et Paul ongi JUMAL :o

Anu Juhken ütles ...

Heh emps, ega mu jalg siis suuremaks pole kasvanud. Kogu aeg selles suuruses olnud ju :P Nende jaoks on see siin Hiiglaslik :D
Tore! MA suudan sind virtuaalselt(see on ju see arvuti teel või midagi?) mõjutada :D

Anonüümne ütles ...

no seal ma siis vähemalt kingade ostmisega jänni ei jääks:D kle musirull, tädi jalanumbrit paluks!