Külastusi

Lunes, 17.noviembre

Esimest korda selle kooliaasta jooksul ei jõudnud ma kaks esimest tundi silmi lahti hoida. Lihtsalt vajusid vägisi kinni, sest niiii igav oli. Hispaania keeled jäid taas ära. Istusime Sylvie(nüüd on õige kirjapilt :D), Anna ja Vittoriaga puhveti kõrval ja olime suure katsumuse ees – burgerid paistsid täna eriti isuäratavatena. Geograafias vaatasime Galapagosest videosid. No tegelikult vaatasime ainult mina, Paul ja Vittoria..teised käratsesid niisama. Kirjanduses saime Vickyga kodutöö – peame ühe oma maa kirjaniku eluloo ja tema luuletuse hispaania keelde tõlkima ning ühest tema raamatust kirjutama. Leidsin koolis silmarõõmu, nii armas teine, aga noor :( :D
Tulin koju, pidime kahest kõik Jose Luisi vaatama minema – tal täna sünnipäev. Aga kui koju jõudsin, polnud siin enam peale vana aedniku kedagi. Olin siis niisama omaette õnnelik. Arveldasin ja lugesin ja vaatasin telkust maailma. Enne viit tulid teised koju. Nikol tuli mulle oma spidermani mänguasja demonstreerima ja mässas sellega pool tundi. Siis avastas aga minu asjad. Ja tema paganama kass!!!! Mu peegel oli akna peal, siis tuli kiisu end peeglist imetlema, tahtis vist end katsuda ka..ja põmm – maas lebas minu katkine peegel. Nikol ka nii palju tüütas, ei viitsinud enam olla ja läksin välja. Käisime Darwiniga pargis kus puudest kujud lõigatud on ja jalutasime niisama ringi. Ostsime süüa ja läksime tema juurde filmi vaatama. Jätkasime ladina-ameerika filmide vaatamist, sest tema arust pean ma nendega kursis olema. Aga see film oli küll natuke väga igav – columbia elust rääkis, kole oli ja väga igav, jäin lausa magama :D Õnneks pole Darwin kiimas pervert :D äratas mu ikka õigel ajal üles ja läksin koju ära. Aga armukade on ta küll, mingid võõrad kutid helistavad pidevalt ja siis ta nii ähmi täis:D

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Anuu,ära mängi tulega :D

Anu Juhken ütles ...

Ei mängi! Niisama surgin tuld pulgaga..nagu väiksena :D