Külastusi

Domingo, 23 de noviembre

Hommikul helistas Sandra, et kokku saada. Kümnest läksime Malli. David oli ka, ei tundnud teda alguses ära, enne olid tal pikad õlgadeni lokkis juuksed ja nüüd lühikesed ja krussis :D Läksime sööma, ostsime kõik erineva koogi tüki ja muljetasime. Peab mainima, et minu kook oli kõikse parem:D Kuskil kaks tundi rääkisime, siis läksime kesklinna. Mina juba ammu vaatasin, et mis imelikke suuri rohelisi puuvilju müüakse. Kookos teine, joomiseks. David ostis, päris hää oli. Istusime pargis, pool magasime ja ikka rääkisime ja rääkisime. Siis jalutasime Davidi juurde. Tal on nii iii ilus kodu!!! Ühe laua peale oli väikene küla meisterdatud, seal oli lõbustuspark, purskkaev, palju toimetavaid inimesi...ja siis ta pani selle tööle. Muusika oli, lõbustuspark mängis, vesi vulises, inimesed seletasid ja toimetasid. Niii vahva :P Ta isa on nii tore, hästi jutukas ja sõbralik. Läksime kuskile restorani sööma, hiiglama portsu pressisime sisse. Edasi läksime ühte parki, me Sandraga saime piletid mille peale oli kirjutatud – võõrad. Ütlesin valvurionule, et ma pole turist, ma elan siin! Ta ainult naeratas ja käskis edasi minna. Suur ja ilus park, hotell on ka seal. Igasugu huvitavaid puid ja taimi uurisime, imelikest kohtatest udisime end läbi ja hästi vastikut pähklit sõime :D Pargi kõrval on jõgi, sulistasime varvastega vees kuni kramp tuli. Maadlesime muru peal, sest Davidil on inimliha vajadus ja tahtis kogu aeg mu käest tükki välja järada. Tegime Sanraga talle juustesse lillesoengu. Mitu mitu tundi lihtsalt olime seal, sest seal oli muru, vesi, linnulaulu, ilm oli ilus ja kõik oli tore :) Tagasiteel Davidi juurde nägime Femkat – Belgiast, ta elab Riomambas. Oli oma perega shopingu tuuril ja nende lemmik poeks osutus ei miski muu kui MEGAMAXI!!! Sest toit on ju eluks vajalik:D Ta peres on ka kõik suhteliselt vanad, tore teada et ma ainus ei ole :D Davidi juures tahtis ta isa meile uuesti süüa pakkuda, aga vastasel juhul oleks mu seelik seljas rebenenud. Siis viisid mu koju ära, oli tore päev!
Õhtul tuli Pavel mind kiusama. Läks lahti padja ja muude kättejuhtuvate asjade sõda. Siis hakkasime Paveli sahtleid uuristama. Liiiiiiga palju sodi ja mõttetut träna. Ajasin tarka juttu ja mainisin, et mu ema viskaks pooled asjad ta toast ära. Ta oli hämmingus, ütles et ta armastab oma träna:D Päris huvitavaid asju leidsime ka, üksikuid pesukaitsmeid vedeles ka igas sahtlis :D Miskipärast läks jutt vaimudele. Ma ju ei usu nendesse väga, aga see mis ta rääkis oli küll hirmus. Rääkis sellest mis siin kodus juhtunud on, täitsa piss pidi püksi tulema. A ta ise kardab ka hullu moodi vaime kui selliseid. Muudkui nihkus minu poole rääkides ja tõmbas jalad turvaliselt kõhu alla :D Eii ta on ikka nii naljakas. Enne magama minekut hakkasin loomulikult imelikke hääli kuulma.

Kommentaare ei ole: