Külastusi

Lunes, 10.noviembre

Uus koolibuss on nõme! Nii vähe ruumi, poole koledam kui eelmine ja juht on täielik möku.Rivistumisel tabas mind kohutav avastus – mu jumal oli mu üksi jätnud..Pauli polnud koolis. Ja teine kohutav avastus – Vittoria ja Anna oskavad enamvähem hümni kaasa laulda, ma hoidsin niisama kätt südamel :D aga no miiinu kooodus ju eiiii õõõpeeta keeegi mullleee miiidagi. Njah. Kaks esimest ajaloo tundi jäid „üllatavalt“ ära. Olime Vickyga netis. Allan helistas, nii vahva oli rääkida :) Särasin omaette ja pudistasin rääkida, teised vaatasid mind nagu imelooma :D Kui keegi ehk kunagi helistada tahab ja selle numbriga ei saa mis ma varem siia kirjutanud olen, siis võtke esimene null vahelt ära..ehk siis +59395108906 Hispaania keele õpetajal on jätkuvalt palju tööd. Niisiis rääkisime Anna ja Silviaga juttu. Sõime burksi ja tegime järelduse, et mäcki oma nii hea ei ole. Aaaaaa Silvia ütles, et ta on 10 kilo juurde võtnud. Kuigi ega aru küll ei saa kuhu see kõik mahtus..või siis oli ta enne piitspeenike! Üks kirjanduse tund toimus, me ei teinud seal küll midagi, aga toimus selles mõttes et pidime klassis istuma ja õpetaja istus meie vastas. Me Vickyga seletasime niisama vanast armastusest ja mõtlesime toidu peale. Teine kirjandus enam ei toimunud ja üldse enam tunde ei olnud.
Üks niiöelda tund päevas, hariv! Pärast kooli ma muidugi pidin jälle magama vajuma. Kaks tundi unelesin. Siis mulisesin Lissettega. Eile ei käinudki kodus vaidlus Jose Luisi pärast, hoopis Paveli pärast. Huhuhuu asi läheb siin ikka aina segasemaks. Nimelt kunagi töötas Pavel raadios ja nüüd keskine naine raadiost ütleb, et Pavel varastas sealt asju. (miks mulle tundub, et mingid lollid inimesed on oma arust hiilgavale ideele tulnud – kui üks vend juba vargaks tembeldati, siis võiks ju teisega sama teha..kui haigeeee). Aga Pavel pole loll, vaidles nii hästi et pani naise ulgudes nutma(paras raisale) :D Hmm ja Jose Luis..seda varastatud raha on kuskil 50 000$ ja selle varastasid tema parimad sõbrad, kes nüüd laia elu elavad ja Jose Luisi vastu kaebavad. Pidime õhtul teda vaatama minema, aga maeiteamisjällejuhtus ja ei läinud. Muidu mammi ja papi käivad talle iga päev lõuna paiku süüa viimas. Nii on lood.

Kuna emps jäi paki saatmisega hätta, siis seletan aadressi lahti..jõulud peagi käes ju ja väike Anu ootab üllatusi :D:D

Familia Panimboza Guevara (igaks juhuks)
Anu Juhken (kindlaks juhuks:D)
Pichincha Alta (linnaosa, kvartal) y Condorazo (tänava nimi) 3-13 - maja number
Ambato - linn
Tungurahua - provints..nagu eestis maakonnad
Ecuador – ehk nuputate ise välja

5 kommentaari:

Terje ütles ...

Kas Su emme sai l6puks saadetud paki?
Ma kyll ei tea, et mu pakkidega Eestis mingeid probleeme oleks olnud..
Ja Su pereprobleemide kohta ei oska ma muud oelda kui, Dios mio! :/

Ole tubli Anukene. :)

Anu Juhken ütles ...

Mm, ma ei tea..homme vististi paneb posti. Peaks nüüd küll õige olema kõik :P
Ma vaatan, et sulle täitsa meeldib see väljend - DIOS MIO :D:D on jah suht viltu omadega see asi siin.
Sina ka Tejeke :)

Unknown ütles ...

pakk on sinu poole teel...lõpuks...saadan kirja ka siis on näha ,kuidas maailmaPost töötab...

Anu Juhken ütles ...

jään šokulaadi ja muud nänni ootama :P ja kirja ka :D

Anonüümne ütles ...

kui oma kraami kokku saan, siis on teine pakk ka su poole varsti teel :)