Külastusi

Teisipäev, 30.september

Koolis ei olnud midagi head. Vittoriaga nii lootsime, et kirjandused jäävad ära ja saame oma nunnudega mässata. Aga kurjam, mingi uus õpsi lõust ilmus välja. Kõigi lapsikus läks üle piiri, õps jooksis klassist välja(ma oleks hea meelega sama teinud) ja tuli tagasi tähtsa tädiga. Alati kui nad meeletult karjuvad ja lollakaid asju teevad, elan ma oma viha ja peavalu paberi peale välja. Vaene paber! Muidu kirjanduses pidi luuletuse kirjutama. Ma kirjutasin eesti keeles! Roberto vaatas seda ja ütles pisikese tüdruku kombel vaimustuses kilgates – nii lahe. Vahetunnis tuli mingi kutt koos saatva plikakarjaga rääkima. Ütles, et ta nägi mind eile raamatupoes, ma olin nii kaunis olnud. Oli mulle lehvitanud. Nii õhinas rääkis..ma lihtsalt vahtisin tühjalt otsa ja ütlesin - ahahh. Ja siis see kõige tähtsam osa – kas sul poiss on? Ütlesin liiga lärmakalt SI!!!!! Tüüp hakkas naerma, plikad kihistasid ja ütlesid et ma valetan..siis küsis kas ma tema tüdrukuks ei tahaks hakata. Ei no tõesti. Jaa tahan küll tead, ma “tean” sind 5 minutit ja olen nii armunud. Heii, vana sa üldse oled? 16 annab välja? (kõige lollakamalt pead raputav nägu). Vastasin külmalt ja julmalt NO! Psüholoogias meisterdasid kõik klaasi peale plastiliiniga mingisugu veidraid molluskeid. Mina tegelesin hispaania keelega. Oleks ka tegelikult plätserdada tahtnud, aga ju ma siis ei saanud eelmine tund aru kui õps rääkis, mida vaja läheb. Nii tavaline.
Ma tunnen end alati söögilauas kohutava õgardina. Ma lõpetan supi söömise enne kui teised lusika enda oma sisse on jõudnud panna. Ja prae söömise lõpetan siis kui teised supiga ühele poole on jõudnud. Aga telekas on ju nende elu! Võtavad ampsu, siis järgmine lusikatäis jääb poole tee peal õhku seisma..kuni nad vahepeal suud lahti 3 minutit telekat vahivad. Ma söön parem kähku ära ja siis magan veits :) Täna tegin pattu: ei käinud trennis. Kella kuueks pidime kõik vahetusõpilased Lorena juurde minema. Ruthyl oli sõber kaasas – ka vahetusõpilane. Käib ülikoolis ja on siin kaks aastat. Ta on vist ka kuskilt Bostoni kandist. Tore poiga, nime ei mäleta järjekordselt :D Saime džungli reisi info. 21-26.oktoober ja plekib teine 160$. Pluss veel asjad mis hinna sees ei ole..kisub 180 kanti kindlasti. Pärast sõime Anu meeletult head leidu ja muljetasime ja naersime ja olime toredad :)

Kui süda on suur, siis on vahemaad väiksed. Head sõbrad, võib-olla mujal ongi parem. Seikle, aga ära jää võõraks! Tean kes ma olen, kui mäletan kes ma olin. Elan, mitte aint ei võta ruumi. Iga päev näen, mis koht on maailm..

Kommentaare ei ole: