Külastusi

Esmaspäev, 29.september

Täna oli nõnna tore päiv. Ei käinud koolis. Mina pole milleski süüdi! Lissette pani eile selle halva mõtte mulle pähe, sest tema koolis oli vaba päev ja no siis võiksin ju mina ka rahulikult magada kodus. Ja ega siis Arlette ka ei nõustunud minema..oiii kus oli kisa ja karjumist hommikul, aga Arlette meeleheitlik tönn võitis. Muidu see Suur et – nägin unes meie klassi/teie klassi/12 klassi..toredad olite! Merka ütles mulle et nibumees on pedofiil :D
Ma ei saa aru mis värk toimub. Eestis magasin nagu nott poole päevani. Siin ärkan automaatselt vähemalt pool seitse hommikul üles. Loomulikult sundisin end edasi magama, aga üheksa paiku kadus sunnitud uni ka ära. Tegelesin varvastega ja toimetasin toiminguid. Tahtsin pannkooke teha, aga nagu alati tuleb sada asja vahele...mida lõpuks ikkagi ei toimu. Läksin parimate lootustega oma nunnuga Cabinasse. Lootused purunesid..Paveli mõistus jooksis ka kokku. Njetu netti. Seal mingi tüüp uuris igasugu asju mu kohta, rääkisin nii palju kui mõistsin. Vahepeal “väike” lõunasöök kodus ja tagasi oma nunnu juurde (mulle meeldib seda nii nimetada ja ma pole jobu sellepärast) :D Toimus kõva võitlus Paveli-nunnu ja neti vahel. Paremad jäid lõpuks peale. Kella nelja paiku saime Danielaga kokku. Läksime talle kooli jaoks asju ostma. Väga haiglaseid asju on ta koolis vaja ja sitaks raha läks tal nendele. Nagu ikka koos olles, ei suutnud me ka täna ilma magusata. Käisime kuskil kohvikus kooki söömas ja capucinot joomas..nii hea!! Kondasime niisama ringi ja uurisime poode.
Politseinikud tulevad tänaval vastu, väristavad kulmu ja ütlevad Hello! Meie, külmaverelised eurooplased ja ennast täis tšikid, isegi mitte ei vaata nende poole. Daniela on hullem magusa armastaja kui mina, jah see on täiesti võimalik! Ostis vahepeal veel šokolaadiga sõõriku ja nillis jäätist. No mul tuli ka siis isu peale..:D ostsime ja istusime pargis ja naersime ja naersime ja naersime..ja tegime plaane edaspidiseks. Danielale leiti ka nüüd pere, nädalavahetusel kolib..mul tuli meelde, et ma ka kolin arvatavasti nädalavahetusel.huvitav. Okei, Daniela on hull! Ostis enne võimlema minemist neli(nagu 4 eksole) šokolaadi..ütles et igaks juhuks varub :D ja Lorena eest peab neid varjama, sest šoksi pärast oli tal kõhuga probleeme. Lõpuks kella kuue paiku jõudsime võimlema, et veits kiiret sporti teha.
Nibumeest nähes tuli uni meelde, hakkasin naerma ja läksin näost punaseks. Ta tegi paar komplimenti selle kohta. Küsis miks ma masinatega nökerdan ja rumbat tantsima ei lähe. Ütlesin, et ma tunnen end seal nii idioodina ja tema selle peale – No Anu, you look so great there! Unenägu unenägu unenägu..rahu!
Piima auto käib õhtul kaheksa paiku. Laseb kõvasti piiiiip maja ees ja siis peab jooksma. Jooksin täna esimest korda piima järgi..ütlesin dos litros de leche. Sain kaks liitrit, kilekotis.

Kogu aeg on ühed siivutud mõtted peas. Ma ei saa enam nii tööd tehad.Oii, püha pleiboy, see on ju raskekujuline nikunälg. Kuulen vist üleväsimusest hääli ? (Chalise, mitte mina!)

Tahaks teha mitte midagi :)

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Anu,see lõpp on küll nii,et...mul jäid südame löögid vahele...ära enam ropenda :)

Anu Juhken ütles ...

Mhh emme, need pole ju minu sõnad. Chalisi Kiima laul :D ega muidu ei ropendagi, isegi mitte vaikselt ja salaja :)

Unknown ütles ...

Kui ma paar päeva seda peas laagerdada lasin,siis hakkasin taipama jah,et ei ole sinu sõnad...

Anonüümne ütles ...

mulle tundus, et see allani tekst hoopis, seal lõpus:D:D