Külastusi

Teisipäev, 14.oktoober

Sõbrake, armsake, anna käsi minule... algab laulutund, mõnus laulutund, meid ootab muusikaaaaaaa. – laulab Eneli Erikulele.
Hommikul sadas koledasti vihma, oleks tahtnud uudistest kuulda, et täna on vihmapüha..:D Seep see ju on, et kui midagi saad, tahad aina rohkem ja rohkem. Minul pole neli päeva kooli olnud ja kui on, siis pingutama või ajusid ragistama ei pea..on ju küll piisavalt lebo ja hea. Aga näedsa, nüüd ei tahaks üldse enam minna, oleks ju veel parem:D Ärge kartke, ajasin oma pepsi voodist välja ja bussi peale. Nagu tavaliseks saanud, siis kaks esimest tundi sisustan kirjutamise või hispaania keeleks valmistumisega – mõtlen endale ise kodutöid välja. Täna rääkisime hästi palju..nädalavahetusest ja elust üldiselt. Õpetaja ütles, et ta on meie üle uhke..nii hea tunne oliJ Meenutas kuidas Annal alguses tundides arusaamatusest nutt peale tuli ja mina nendega hiljem liitudes arusaamatusest peedistusin(ikka see sama jah). Millalgi läheme õpetaja juurde ecuadori ja argentiina toitu valmistama. Anna tõi mulle rannikult kingituse - armsa käeketi J Ja kuna ma talle sõnumi saatsin, et ta mulle natuke seafoodi tooks..siis ta tõigi mulle täita elava merekarbi :D võin ära keeta ja maitseb hää. Aga ma eelistan üks päev avastada, et ta on kapi pealt kadunud, võib-olla jalutuskäigule läinud. Kirjandused jäid jälle ära. Ma usun, et see õpetaja kaob ka varsti meie talumatuse tõttu ära.Oi rõõmu, et ma täna oma toa ukse lahti olin unustanud: põrand oli ilusasti puhtaks pestud :) Pavel vaatas mu telefonist pilte ja oli kõigist nii vaimustuses. Plikad heinapalli pildid läksid talle eriti hinge, aina kordas – see mulle meeldib, vot see mulle meeldib ja palus, et ma läpakast talle pilte näitaksin:D Emme, sa oled kõigi arust vaieldamatult maailma kauneim emaJ Jose Luis oli segaduses ja küsis kas mul on kaks õde..:D Mis siin ikka tagasihoidlikku mängida – meil on pagana kaunis perekond!
Läksime Anna, Daniela, Jessa ja Wouteriga kinno, sest täna oli dia loca – pilet 1.70$ Vaatasime filmi Super Heroes, hullult naljakas oli. Veel naljakam oli see, kuidas Daniela naeris..:D Jessa pidi tagasi koju minema, aga meie läksime pizzat sööma ja rääkisime maad-ilmad kokku. Kondasime veel poodides ringi, ostsin lõpuks digikale uued akud. Kaheksast iga roju oma koju. Mõelda vaid, kui siin oleks ka ühikas ja saaks kõikide vahetusõpilastega koos elada..uiuiui kui tore oleks!! :))
Uurisime Marenaga akulaadijaid ja üritasin teda inglise keeles aidata. Olen õnnelik kuna tean, et saan inglise keeles väga hästi hakkama..ja siis olen natuke kurb ka, sest juba tunnen kuidas osad asjad ununevad. Halleluuja hispaania keel! Eile mammi uuris mida ma edasi õppida tahan, kindlalt ju ei tea, aga turismindus on üks võimalik. Siis ta ütles, et võiksin ju siin hoopis ülikooli turismindust õppima minna. Mõned aastad tagasi üks saksa tüdruk oli õppinud ja peaaegu iga nädalavahetus käis erinevates Ecuadori paikades reisimas. Nüüd ma siin täitsa mõtlen selle peale.
See Hugo käib mulle natuke rohkem kui ajudele! Olen sunnitud homme temaga välja minema. Aga tirin Dani kaasa!! Esimest ja viimast korda lähen temaga välja..ta ei ole normaalne poiss. Ausalt on veits imelik.

Kommentaare ei ole: