Külastusi

Esmaspäev, 13.oktoober

Hommikul kuuest seitsmeni pommitasid Anna ja Daniela mind uudis sõnumitega, et kooli ei ole. Naersin salaja nende üle ja olin õnnelik, et mina seda enne teadsin:D Pool magades ja pool ärkvel olles olesklesin voodis poole üheteistkümneni. Kuulsin, et koristaja/teenija tädi askeldab..aga hiljaks jäin, ta juba kolistas alla korrusele. Ja mina ei ole julm inimene ega hakka teda ometi enda tuba puhastama käsutama. Otsustasin pesema minna, 5minutit raiskasin külma vett ja veendusin, et sooja vett järjekordselt ei ole. Hakkasin oma tuba tolmust puhtaks nühkima. Nühkisin kõik hoole ja armastusega puhtaks. Üks päev kavatsen oma toa ja vannitoa seinad puhtaks pesta, sest nad on ebaloomulikult liiga määrdunud. Minu niigi veits katkine öölamp läks täitsa katki miskipärast. Tahtsin parandada, käis pauk, minu näpud olid mustad ja juhtmeotsad kärssasid. Kunagi ehk saab uue. Pärast lõunasööki läksin pesule järgi. Ja siis Lissettega jalutades Malli. Ostsin džunglisse minemiseks vajalikku nodi. Käisime pangas raha ära maksmas..tore poolteist tundi pidi seal järjekorras seisma. Tagasi koju, kiire riidevahetus ja trenni. Täna tervitas ka rumbamees Eduardo mind kuumalt ja tema selja taga nagu õnnitlus järjekorras seistes oli nibumees. Jälle – Hy babe ja malbe naeratus. Sellega võib samuti harjuda nagu kõige muugagi. Daniela oli uued trenni riided ostnud, et ehk motiveerivad rohkem pingutama:D Nibumees seletas midagi minu peikast..mida, mul on peika?..taipasin..ütlesin, et ta pole mu peika ja nibumeha üllatus ei jäänud alla tema XXXXL suurusele naeratusele. Poolteist tundi ja natuke peale rõõmsat trenni. Mu reielihased on arenenud, ausalt! Pean veel kahte viimast päeva trenni nautima, sest uus kuu ei tule majanduslikult välja(anni ja emme naerge):D Kui ära tulema hakkasin, tuli nibumeha mo juure,niimuuseas katsus mu kõhtu(kõhulihaseid) ja tegi kurva näo, et JUBA lahkun. Ouu, kas nibumees hakkab mu blogi kangelaseks saama või? Ei ei, varsti leian kellegi teise.
Tulin koju, tiristasin kella..kedagi jälle kodus ei olnud. Käisin Cabinas ja sain Pavelilt võtmed. Tahtsin pesema minna, aga külma veega pesta ei tahtnud. Kaks päeva pole sooja vett olnud, mis värk on? Toimetasin muude asjadega kuni vanemad koju tulid. Uurisin mis veega toimub. Nad ei tea ise ka mis toimub..pole teist lihtsalt. Aga õues on meil selline tore pisike ja kole ruumike, kus on vetsupott ja dušš. Seal on alati sooja vett. Kõigepealt pidi külma vee jooksma panema ja siis lae all mingit asjandust lükkama. Võtsin sellest siis kinni ja hakkasin lükkama, mammi muudkui naeris kõrval. Ma ei saanud aru mis värk on, küsisin aga tema ikka naeris ja ütles et lükka lükka. No lükkasin siis..sain niimoodi elektrit ja karjusin ehmatusest pool Ambatot üles(liialdan). Mammi naeris kõrval pisarad silmas..on jobu, ma saan elektrit ja tema naerab:D Siis seletas kuidas lükkama peab, oli ka aeg. Pärast pesemist suutsin jälle midagi totakat teha. Hakkasin valest uksest tuppa minema, nügisin nii mis hirmus, aga uks lahti ei tulnud. Mammi jälle naeris mu selja taga nii et ei suutnud rääkida, ma olin natuke aega nõutult lollakas kuni lõpuks taipasin. Pärast rääkisin mammiga. Ta nii naljakas, kui papi teise tuppa läks siis ta nii ähmi täis küsis – kuule räägi nüüd mis värk eile Darwiniga toimus?:D Rääkisin kuidas ma värisesin...ja kartsin, et papi mul kuskile minna ei luba ja kätt pidi koju lohistab..ta naeris ja naeris. Ütles, et teinekord peame parema plaani tegema ja kaugemal kokku saama:D ja mina kartsin, et tema on ka pahane.
Kell on 01.37 ja kuskil väljas kireb kukk.

Kommentaare ei ole: