Külastusi

Reede, 3.oktoober

Ajaloos oli töö. Jälle pidi maksma..iga töö eest peab maksma. Ma kahte harjutust oskasin, kus pidi õige või vale panema ja ühendama. Teised tegin Vickyga kahepeale. Geograafia õpetajale õpetasin paar eesti keelset sõna. Tore päev, tore päev – ostsime täna Annaga burksi :D maksab teine 75centavot. Nii hea. Annal on kõik reeded burksi päevad. Kirjutasin talle eesti rahvushümni ja mõne kergema eesti keelse luuletuse vihikusse. Mainisin Paūlile, et tahaks juuksurisse minna. Ta tegi ühe väikse kõne ja ütles, et täna kell neli. Ma ei julgenud Silvialt küsida kas õhtul peole võin minna, saatsin sõnumi:D võin võin! Anna ka ei julgenud ise küsida, aga Paūl oli ta ema lemmikõpilane..ajas asja jonksu. Kirjandus oli maailmamõttetuim. Enamus olid klassist väljas ja õps uuris mingit raamatut. Kehalised jäid ära. Vicky tahtis kingi, läksime siis Beléni Vicky ja Paūliga kuskile kingade paradiisi. Tonnide viisi kingi lihtsalt, silme eest läks kirjuks. Kunagi lähen sinna kindlasti tagasi :D Õigeks ajaks koju sööma ilusti. Avastasin midagi koleduslikku – mu selg on üle pika aja jälle väikseid punnijunne täis. Kella nelja paiku tuli Paūl oma ema ja Vickyga mulle autoga järgi. On neil vast masin, nii kena teine :D Tüübil lube pole, aga see pole siin probleem. Juuksur imetles mu kartulikoore värvi juukseid. Lasin blonde triipe teha. Kolmveerand tundi tegime lollakaid nalju. Vaatasime moeajakirju..no minemetsa mis imelikud asjad Paūlile meeldivad. Need räigelt paksu ja kõrge kontsaga ja läikivad kingad..tüüp teab moest kõike :D Aa ta kitkus kulme endal seal. Juuksur lõikas natuke vähem kui 20 minutiga mulle soengu pähe, hästi lõikas. Olen nüüd ilus jälle! :)
Siis tulin ruttu koju. Tegin näo pähe, riietusin ja pidin taksoga Anna juurde minema. Aga Silvia viis mind hoopis. Anna ema helistas Paūlile ja ütles, et kell üks peab ta meid koju saatma, nojah :D Siis viis Silvia meid juba peole ka. Palju rahvast oli. Nii kui sisse astusime, hakkas ühelt ja teiselt poolt tantsule palujaid ilmuma. Tegime Annaga euroopat, kõik vaatasid väga imelikult. Okei, tegelikult ma saan aru miks nad imelikult vaatasid...Anna tantsib kuidagi eriti vääneldes.sorry:D(Terje sinuga vaatasime juba hotellis seda ju), aga minu kallis on ta ikkagi! Vicky oli endale mingi eriti latiino selleks õhtuks leidnud:D Vickyl oli üks sõber kaasas – Wouter, ka vahetusõpilane EF`iga Belgiast.Tore tüüp, aga vaeseke armus minusse natuke ära. Keegi kurjam pani sellise lätaka mulle vastu perset, tahtsin lüüa, aga kadunud oli. Minust lühemad ja väidedavalt 18 aastased tahtsid muudkui tantsida ja tantsida..ise üldse ei osanud. Aga Paūl päästis mind, kui koledat nägu tegin. Poole ühest helistasime takso järgi, lugesime oma centavod kokku ja vauu meil oli raha hot dogi jaoks :D läksime ostsime. Kõigepealt viisime Anna koju, siis mina ja Paūl jõudis ka lodetavasti oma koju. Küsimus suurele ringile – kes on Paūl? Vastuse variandid: elupäästja, kangelane või jumal. Ta on kõikide elupäästja, ta on mu kangelane, ta on mu jumal. Ma lihtsalt armastan teda!(kui sõpra)kuigi ta vahel veits pedelikult käitub.

Kommentaare ei ole: