Külastusi

Neljapäev, 2.oktoober

Terve esimese ajaloo tunni kirjutas õps kuskile tähtsasse raamatusse kus ja millal keegi sündnud on. Kirjutasin enda asjad paberi peale ette..ta vahtis hambad irvakil pealt. Njaa, ma tean küll et need pole ta päris hambad. Klass lärmas niisama. Teisel tunnil jälle riiete kontroll ja üldsegi mitte ajalooga seoses teemadel rääkimine/karjumine. Pool hispaania keelest vaatasime mu nunnust pilte ja teise poole tegime tähtsat tööd. Economias oli töö. Meie Vickyga ei pidanud tegema. Imetlesin oma hispaania keele vihikut. Aa ja ja.. iga jumala päev!!!käib direktor või mõni teine asjapulk tähtsa/mureliku näoga “olulist/õpetlikku” juttu rääkimas. Lihtsalt hüppab tunni ajal sisse, siis aineõps taandub kuskile nurka ja esimene hakkab seletama ja teeb seda kuskil pool tundi. Sellised toredalt harivad tunnid meil siin..iroonia mu arm! Kaks arvuti tundi – vahvad. Ja pärast neid oli miskipärast psüholoogia töö, kuigi tunnid olid läbi. Ei tea..igatahes mulle viipas õps käega ukse poole. Tegin kogu klassile kahjurõõmsa muhahahaa, mille peale Paūl mulle bitch ütles, ja läksin bussi peale. Sõime ja toimetasime, siis läksime majja mingit imelikku asja jooma. Papi Pepe rääkis, et ma pean väga ettevaatlik olema, sest kõikidel poistel on minuga kurjad plaanid :D Marianita rääkis ka igasugu asju, mida eelmised vahetusõpilased teinud on..mida võib, mida mitte. Tema jutust sain ma aru, et pean vetsupaberit, seepi ja kõike muud ise ostma..vahva või mis? Neil ei ole pesumasinat kodus. Siin lähedal on üks koht kus pestakse pesu, sinna peab viima siis..ja arvatavasti pean ise maksma ka. Am, kodus on 15 aastane koristja või midagi sellist. Mu tuba on kohutav, vannituba ka suuremat sorti asi pole.

Kommentaare ei ole: