Külastusi

Reede, 17.oktoober

Hommikul oli nii külm, panin oma kauni keka dressika alla pusa. Esimest korda kui ma mingi muu riide koolivormi alla panen ja just täna räägiti rivistusel et EI TOHI teisi riideid all olla. Kas kõigi pilgud olid suunatud minu hallile kapuutsile ja kas ma teagin näo, et see polegi tegelikult minu seljas? Jah. Ma ei tea mille jaoks, aga kogu klassiga peame ühesugused pluusid ostma. Sinist värvi kole pluus on. Jälle oli hispaania keele õpetajal koosolek. Olin tark, õpetasin Annale matemaatikat. Võtsin täna läpaka kooli kaasa teadmisega, et paar tundi jääb kindlasti ära. Aga ups, aku unustasin koju. Tubli Anu! Kekad jäid jälle ära, ei tea miks. Kell 12 saime koju.
Magasin veidi, siis tegin end korda ja kella kuueks Lorena kontorisse. Täitsime mingeid pabereid, rääkisime džungli reisist ja jõulust. See aasta saavad kõik ecuadori vahetusõpilased ja nende pered Quitos kokku. 6.detsembril..halleluuja. Vool kadus vahepeal ära, olime küünlavalgel..oleks tahtnud kummitusjutte rääkida, aga ainult eesti keeles. Lõpuks sõime ühe räigelt suure pizza ära. Siis läksime Daniga kultuurimajja Andres Ortiše kontserdile..see Paūli söber. Täitsa tasuta oli ja selline rahulik ja mõnus. Pärast istusime all korrusel kohvikus koos laulupoiste ja mingite tsikkidega. Läksime korra Paūli juurde, jumal vahetas riideid. Ja siis diskoteek/ööklubi või ma ei teagi kuidas seda nimetada..igatahes Rokasse. Naised tasuta sisse, jumal pidi maksma. Kõigepealt läksime mööda pikka, pimedat ja kahtlaselt koledat koridori. Jõudsime õueruumi..8)? Ja siis sisse - vägev koht – all korrusel baar ja tantsu põrand, paar ruumi diivanitega. Üleval ümber ringi nagu rõdu ja hästi palju omapäraseid ruume – punane ruum armunutele, must ruum kus seina peale naised maalitud, hiina tähtedega ruum, üks ruum oli erapidudele, seal oli suur baar, üks ruum oli nagu õue ehitatud – suitsuruum. Palju palju ruume oli, ma enam ei mäleta millised :D tasuta õlut sai nii palju kui hing ihkas:D Kell 12 pidin kodu poole sättima, millest on kahju, sest päris pidu ja trall läheb ju ühe paiku lahti. Pavel, Jose Luis ja nende paar sõpra mängisid õues kaarte, jõid ja lärmasid :D Mammi ja papi magasid, ma tegin teed ja uimerdasin oma toas.
Kas ma ootan natukene palju teisipäeva või jaa? Elagem teisipäeva nimel.
Nüüdseks tean kindlalt, et õpin Ambato ühes sitemas koolis. No ma sain sellest juba isegi aru eksole, aga tõde on..valus kuulata :D Ma küll ei usu, aga kui mõni Vesiroosi õpetaja juhtub seda lugema, siis tahan öelda, et järgmine aasta peate minuga väga kannatlikud olema. Ma lihtsalt ei oska siis enam õppida. Ausalt.
Kui oled harjunud, et võid teha kõike mida tahad ja millal iganes tahad, siis ära Equadori vahetusõpilaseks küll tule.

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

kas ööd juba soojad,et õues pidutsetakse?
kes ütles ,et see kool kõge halvem.kuhu sealt siis edasi õppima minnakse?

Anu Juhken ütles ...

Ei siin ei lähegi soojemaks, on nagu on. Aga nii külm päris ka ei ole kui teil seal. Kõik räägivad, et see on sitt kool :D Aga täna Paul ütles, et viimane klass on siin kõige lebom klass..et jamh :D

Inga ütles ...

anu, laseme koos liha luusse. Ma ei kujuta ka j2rgmist aastat ette. Kas ma siis ei tohigi tunnist 2ra minna, kui mul igav on v6i 6ldse mitte minna? :/

Anu Juhken ütles ...

täpselt inga!! ja vaevalt, et vesiroosis kuus tundi päevas ära jääma hakkab :D