Külastusi

Laupäev, 18.oktoober

Nii palju igasuguseid hääli on hommikuti õues..ja need segavad mul magamisele pühendumist. Aga ma olen kangekaelne ja venitan ikka kuskil poole üheteistkümneni välja. Sõin ja mängisin õues Nikoli kassiga. Need kaks tükikest muru mu aias on püha õnnistus. Jäin muru peale päikse kätte magama..nüüd põsed veits roosad. Pagana palav oli õues, läksin tuppa magama :D Viisin riided pesema ja Cabinasse. Oli mõttetu päev :) Kell kümme lähen Lissette, Arlette ja Silviaga kinno õudusfilmi vaatama.
Mul on 18dollarit saldot, mis homme lõppeb. Ma suht nagu hoidsin seda selle mõttega, et saaksin Eestisse helistada...ja mida kuradit. Ma ei saa Eestisse helistada..siin mingi kaks saldot – saldo principal ja saldo promocional. Esimene on mul nullis..ja just seda oleks vaja, et teile helistada. Ja ma ei saa aru, kuidas mul seal midagi ei ole..nõme süsteem! Ainult Moviestarilt moviestarile saan helistada..pagan, Terjel on porta. Kellele ma siis helistan? Annal on sama probleem ja ta ka elu eest helistab kõigile :D nii et..Daniela peab mind välja kannatama :D
AaaAAAaaaaaaaaaaaa, mis Anna mulle rääkis. Quitos oli üks saksa vahetusõpilane pangas ära tapetud. Veel ei tea mis organisatsiooniga ta siin oli ja kes ta oli, aga mul tuli suur suur hirm peale. Halleluuja Ecuador.

4 kommentaari:

Terje ütles ...

Selles m6ttes... Ella maja l2hedal tapeti mingi kutt 2ra. Ja yldse pidi mul siin suht palju pahasid inimesi olema.
Tekitab kohe tahtmise kuhugile minna.

Anu Juhken ütles ...

:O rannikul on ikka VEITS ohtlikum jah.

Mann ütles ...

isver:S:S:S

Inga ütles ...

ma 6tlen sellepeale normaaaalne :D:D
eile tegelt oli korraks hirmus. 6htul hilja Nikaga kahekesi bussil 100 kilti veel s6ita, v2ljas on pime ja me kahekesi bussis, teed ei tunne ja imelik koht oli ka veel..peaks merd n2gema, aga ei n2inud. Pluss bussjuht laulis haigeid laule. go mexico!