Külastusi

Neljapäev, 16.oktoober

Täna ei olnud tore rivistusel seista, sest vihma sadas palju palju. Mingi imelik õpetaja, keda ma varem näinud ei ole, tuli rääkima. Ta uuris nii palju asju ja muudkui “toetas” oma kätt mu õlale. Mõlgutan mõtet end brünetiks muuta. Te oskate juba ise aimata, mis kaks esimest tundi tehti. Hispaania keeles me lihtsalt rääkisime Annaga maad ja ilmad kokku, sest õpetajal oli koosolek. Höh, soome ja eesti keeled on natuke naljakalt sarnased J Unustasime jälle, et neljapäeval on üks tund..niisiis rääkisime mõnusalt kaks tundi. Economia õpetaja on kas loll või loll..üldse ei pane tähele kas ma olen tunnis või ei. Aga mulle see täitsa sobib, sest selles tunnis ei tehta ka mitte midagi. Õpetaja on noorest lihast veits huvitatud ja viskab imelikke “nalju”. Kas ma mitte ei öelnud teisipäeval, et usun et kirjanduse õpetaja varsti ära läheb? Just nii juhtuski. Kõik õpilased juubeldasid oma saavutuse üles..saavutuse nii õudsad olla. Mainisin lõunat süües Pavelile kaalujuttu. Ta naeris mu välja nagu ka kõik teised kodus, sest nende arust olen ma pilupeenike. Nüüd kutsub Pavel mind väikseks paksukeseks. Trennis ja nibumees.. “ Are you all right BABE?” “Do you need something BABE?” “Everything you need, just tell me..ba-ba-babe”. Täna proovisin uusi masinaid. Aga ma ju ei tea kuidas nendega õigesti teha tuleb..ise leiutasin seal. Tegin omaarust jalgadele ilget trenni, siis tuleb nibumees mu kõrvale ja irnub pea et pissi püksi. See massiina oli hoopis kätele, aga ma õigustasin end, et jalgadele saab ka sellega väga hästi teha! Oii pergala mis rauakolu ta mind siis jalgadega üles lükkama pani, vat see oli alles pingutus. Ja jäi veel kõrvale kordasid lugema ka..kõik mu keharakkude jõud ühinesid ühise eesmärgi nimel – kui ma vaid 15 korda järjest suudaks selle kolaka üles lükata. Jõudsin, 5 korda 15..natuke uhke olin jälle. Homme sureb kogu mu keha :)
Hmm, Anni see iseloomstus. Ma ei ole laisk, mulle lihtsalt ei sobi füüsilist pingutust nõudvad tööd :D

Kommentaare ei ole: