Külastusi

Pühapäev, 19.oktoober

See film, mida eile kinos vaatamas käisime, oli kohutav, rõve, vastik, õudne! Haloween oli nimi. Ma ei taha enam õudukaid näha, tõsiselt. Enne magama minekut ütlesin papile, et kui ma öösel nende tuppa põrandale magama kolistan, siis ärgu imestagu :D Eriti imelikud kolinad käisid öösel õues..huvitav huvitav.
Mu reie- ja tuharalihased on neljapäevasest trennist ikka valusad, vetsu poti peale istumine on paras katsumus. Olematud musklid on ka veits valusad.
Mis täna? Käisin riietel pesulas järgi ja läksin Lissette juurde oma sokke otsima :D Neli paari on kaotsis. Ühed Silvia andis ja väidavad teised, et rohkem pole. No kuidas ei ole, peavad olema seal. Mjuks, minu armsad sokid L Sõime ja valetasime mammiga papile veits. Nimelt ma tahtsin Darwinig Puyosse minna, küsisin mammilt kas võin. Ütles et võin, aga papile ei tohi öelda :D siis ta ütles ise papile, et Anu läheb klassikaaslastega Banjosesse..hiljem ütles mulle, et see oli ju hädavale ja nendel juhtudel tohib valetada :D Aga Puyosse me siiski ei jõudnud, sest tema sõpradel läheb enda sättimisega kauem aega kui naistel. Ja kuna ma pidin kella seitsme kaheksa paiku tagasi olema, siis polnud mõtet minna, sest ühe otsa sõit kestab kuskil kaks tundi. Sain järjekordse üllatuse. Suplesin roosiõite”vannis”..usun, et seal oli üle 300 roosi..mkm rohkem rohkem ikka. Sellega võib ära harjuda, kes mulle 9 kuu pärast selliseid üllatusi tegema hakkab?:D Tuiasime niisama ringi ja käisime Chifa Chinas söömas..kõht naeratas tuttavat sööki tundes. Oii ma armastan neid mahlasid siin, värsketest puuviljadest, mmm J Ütlesin mammile, et ma teisipäeval kooli ei lähe, muidu ei jõua pärast kooli õigeks ajaks bussiterminali. Selle peale küsis ta, et miks ma juba homme puududa ei taha?:D

Kommentaare ei ole: