Külastusi

Pühapäev, 12.oktoober

Kell üheksa äratas mind Hugo sõnum, imelik sõnum. Saatsin igaksjuhuks vastu, et ta midagi valesti ei mõistaks –plaplaplaa..ainult sõbrad, jah? Magasin edasi kuni helistas Jorge ja mind Banjosesse kutsu. Teist päeva järjest? Tänan ei. Ja, et vanaema Charo ei saaks mõelda, et tema näoilmevihjed mulle mõjusid.. Mõned tunnid hiljem helistas ähmi täis Hugo, seletas et tahab samuti ainult hea sõber olla ja et kui välja läheme, siis koos teiste sõpradega..et midagi romantilist välja ei kukuks,haha:D Kell on 13.06 ja kedagi pole kodus. Ma jälle ei tea midagi. Mõtlen, et peaks otsima mingi koha kuhu oma riided pesema saaks viia. Kõigepealt lähen kasin end puhtaks, loodetavasti sooja veega. Okei, tagasi..sooja vett pole. Tegin täna järjekordse katse mammilt põranda pesemiseks midagi küsida..jälle see sama vastus, et teenija teab paremini kuidas pesta. Halloo, ma olen 18 ja tean ise ka kuidas põrandat pesta, pealegi käsivad nad mul oma toa ukse alati lukku panna..kuidas moodi see teenija sinna siis saab? Selle peale vastas mammi, et homme ei ole kooli. MIDA? Jälle? Miks? Ei saanud päris täpselt aru, aga taksod ja bussid streigivad või midagi sellist. Viisime Lissettega siin lähedal asuvasse pesulasse mu riided pesema. Kilekoti täis riideid 2,25$ . Siis tahtis vanaema Charo mind ikkagi Jorgega välja minema sokutada – para dar una vuelta al Mall. Haha, ma valin siiski Darwini. Aga pagan küll polnud ju kedagi kellelt – Luba küsida! Ajab mind ennast ka siiani naerma no:D Mammil telefoni pole ja papi oli enda oma koju jätnud. Pealegi on talle Darwini nime mainimine kindel mats, et saad pahase/pettunud/mittelubava näoilme osaliseks. Aga tubli laps nagu ma olen, ei hakka valetama ka. Tuleb raskustele vastu astuda ja need lahendada eksole:D saatsin sõnumi. Ja olin kindel, et õhtul ootab mind surm. Aga see saabus varem. Õues nurga peal tuli ühelt poolt Darwin ja teiselt poolt papi..mina värisesin keskel. Ei saanud aru mida papi talle karjus, aga ma jooksin papi juurde, panin oma toetava käekese ta õlale ja rääkisin rahulikult ja ilusti asja korda. Uii, ma olen osav..aga pahane oli ta siiski. Andeksi papito. Mõlemad natuke värisedes, seadsime sammud kaugele asuvasse Sueno parki. Et pikal teekonnal midagi kasulikku teha, õppisin sõnu minevikus ja tulevikus õigesti käänama. Õpetasin talle eesti keelt veits ja naerukrampides vääneldes veendusin, et meie keel on ikka pagana raske. Park oli huvitav ja ilus, paljude sildadega. Ühel pool looduslik park ja teisel pool võrkpalli, korvpalli, tennise ja jalka platsid. Anu koriseva kõhu peale läksime sööma. Kadri, ma ei ole kordagi temaga või mis tahes poisiga väljas käies midagi ise maksnud..halleluuja Ecuador!;D Fak, valetasin praegu..Paūlile ostsin ükskord hot dogi :/ aga tema ei loe, ta on Paūl, ta on elupäästja, ta on jumal. Ja jumalale peab ju ohvreid tooma? Koju minnes tiristasin tükka ega kella, enne kui pižaamas Pavel mind sisse lasi. Imelikul kombel olid kõik väga vara magama läinud. Mis siis ikka, homme on uus päev, homme on tore päev, homme pole koolipäev.

Kommentaare ei ole: