Külastusi

Kolmapäev, 8.oktoober

Võite ainult oletada KUI igavad “tunnid” on. Koolis toimuvad valimised, aga ma ei saa aru mida/keda valitakse. Ühel hetkel tundub, et on mingi presidendi jama..siis jällegi on klassidevaheline võistlus. Kõik jagavad pulgakomme, mille küljes on silt – Vali number... ja meie klassis on kõigil silt rinnas. Kaks matemaatika tundi mõeldi, mida meie klass teeb..palju pidusid korraldab. Ma pean neile nüüd eesti peonimesid ütlema, ööm..Rein-mees nagu orkester..sobib või? :D Meil pole ju pidudel nimesid. Roberto on ikka täiega imelik poiss. Tahtis minu pulgakommi, et seda veidi lutsutada..ja kui nätsuni jõudsin, siis tahtis seda veits närida. Ei ole normaalne. Diego nägi mu läpakas pilti, kus olen bikiinides..suu vajus kaks meetrit lahti ja - tsau Vicky, täna armastan ma Anut. Mina kodus vaatasin, et see perekonna nimi mis mul viisa paberite peale kirjutatud on, on Paūli oma. Koolis näitasin talle, nimi tema ja aadress tema. Küsis miks ma tema juures ei ela siis:D Kuidas ma sooviksin, et elaksin!Pidime Vicky, Paūli, Wouteri ja kellegistega veel kinno minema. Aga kuna Anna pidi koju jääma, et oma õde “valvata”, siis läksin ma talle selle raske töö juures abiks. Kõigepealt läksime Malli, et koogi asju osta. Jaa Anni, sinu saadetud retsept J Danielaga saime ka kokku. Siis põrkasime kokku tema koolivenna ja selle sõbraga, rääkisime tükk aega juttu. Toredad tüübid, mitte libekeeled. Loomulikult vahetasime numbreid..mul hakkab juba telefoni päris palju sõpru kogunema :D Ja läksime MEGAMAXISSE! Kohvikoort ega rõõskkoort ei leidnud, selle asemel võtsin imeliku piima kreemi. Pisukese hilinemisega kella viieks olime Anna juures. Tal on niiiii iluuuus kodu, ma olin mõned minutid kade. Ja ühel pool maja on justkui maa koht..ma vist hakkan tal tihedamini külas käima :D Teenija näitas enne ära minekut, kuidas pliiti kasutada..eelmine kord oleks Anna end ära tapnud. Tuleb gaasi keerata ja samal ajal kuskile auku tuli toppida. Anna tegi šokolaadi küpsiseid ja mina ananassi kooki. Anni ma panin kolm muna, sest kaks oli silmale valusalt vähe :D See piima kreem oli liiga paks ja vastiku maitsega. Panime suhkrut juurde ja käras küll. Küpsised kõrbesid veits alt ära, aga olid väga head. Koogiga olime temperatuuri juures valvsamad ja mida imet..nii hea! J Anna oli õnnelik, mina olin õnnelik, ta ema oli õnnelik ja ta õde oli õnnelik, aga veits kade mu peale..sest võta näpust, äkki varastan Anna temalt ära. Viisin koju ka kooki, jälle sain suure kiidu osaliseks. Marianita küsis kas ma lähen homme kooli. Ütlesin jaa, mille peale ta mind üllatunult vaatas. Mismõttes, ta peaks just tagant sundima :D
Mu voodi kohal ilutseb tükk kodust kaasa võetud tapeeti. Ärge naerge midagi, ega see mingi tavaline tapeediriba pole ;)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oeh, kallis... ma olen nii uhke su üle :)))
ja tapeet on sul ka seal...oehhhhh:) ma olen niii rõõmus:D

Anu Juhken ütles ...

Ma ise olen ka uhke ja rõõmus :)
Varsti olen uhkusest upakil..naliii :D:D