Külastusi

Teisipäev, 9.september

Mergel on tääna sünnpäeeev...PALJU ÕNNE KALLIS :)
Täna oli nii sündmusterohke päev. Kõigepealt magasin, siis mgasin, seejärel magasin ja lõpuks mõtlesin mida teha ja magasin. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis äratas Lissette mind pool seitse hommikul üles ja kugistasin mõned rohud alla..aga võimalik, et see oli hallutsinatsioon. Kümne paiku ärkasin ja sõin. Vanaema Charo käis vahepeal midagi seletamas, poolest jutust aru ei saanud, aga noogutasin ikkagi. Üritasin mingit toredat filmi vaadata, aga silm kiskus kinni kogu aeg. Pool kaks tulid kõik koju. Ma ei saa sinna midagi parata, aga ma ei sallis seda kui nad mind kogu aeg musitavad ja kallistasvad ja korrutavad kui väga nad mind armastavad. Ja kõik asjad tehakse ette-taha ära, see hakkab ka vaikselt üle viskama..peaks neile mainima, et ma pole enam 10 aastane ja tahaks ise ka end liigutada ja midagi teha. No ma ju tean, et nad tahavad ainult head..aga see liigne hoolitsus aiab mind hulluks. Ausõna emps, ma viiksin praegu kas või 17 korda päevas pesu kuivamama ja nõusid võiksin 20 kraanikausi täit ära pesta. Võtsin rohtu, magasin..proovisin keelt õppida, aga jälle läks silm kinni. Kõrvad kumisevad hirmsasti, isegi Silvia auto mürin ei tundu nii hirmus.Kui õhtust sõime, siis nad rääkisid midagi, et ma jään siia elama. Ütlesin siis, et kui Jose ja Marianita tagasi tulevad, et siis lähen sinna majja. Nemad vaatasid üllatunud näoga ja ütlesid: “No, for ever here” ja Arlette ütles et ma ei tohi enam kunagi ära minna. Ma pidin ära minestama!! Lootuses, et nad aru ei saanud mida ma mõtlesin..seletasin uuesti. Siis Silvia küsis, et kas mulle ei meeldi siin. Ütlesin viisakalt, et majas oleks mul oma tuba ja rohkem ruumi.(ja privaatsust ja KAPPE..oi mul oleks palju kappe ja saaks kõik oma asjad ilusasti ära paigutada). Uuuuuuuššaaaaaaaaas. Homme helistan tugiisikule.
Avastasin just päeviku moodi asja uurides, et mul on:
Historia 6 korda nädalas
Geografia 5 korda
Literatura 5 korda
Economia 3 korda
Orientacion 1 korra
Psicolojia 1 korra
Realidad Nacional 2 korda
Sociologia 2 korda
Matematicas 3 korda
Computacion 2 korda
Cultura Fisica 2 korda
Ingles 8 korda

Niii põnev eksole :D

Kommentaare ei ole: