Külastusi

Kolmapäev, 10.september

Ärkasin Cliffordi meeleheitliku nuuksumise peale. Sõin ja avastasin, et ma polegi üksi: Arlette oli ka haigeks jäänud ja magas õndsat und. Midagi asjalikku ma ei teinud, selline nõrkustunne oli ja pea käis ringi veits. Olesklesin niisama ja üritasin Lorenale(tugiisik) helistada, aga ta ei võtnud vastu.
“Pobresita Anu” ma olen seda kolme päeva jooksul rohkem kuulnud, kui üks inimene elujooksul kuulda soovib. Kohe kindlasti ei taha ma 10 kuu jooksul rohkem haigeks jääda. See ajab küll mind marru et 12 aastane Lissette ütleb mida ma teha võin ja mida mitte..no hallooo ma olen sinust 6 aastat kauem maamunal eksisteerinud ja tean ise ka väga hästi, mida teha võin. Ja siis nad käivad kordamööda Arlettega selle imeliku peenikese liistakaga mul otsaeest temperatuuri mõõtmas..mina üritan muudkui seletada, et alles mõõdeti ja pole midagi, aga nemad naeratavad ja tegutsevad edasi. Nii värdjalik olukord, et ajab naerma :D Lõpuks kell 5 helistas Lorena ja mul oli tunne, et ma olen päästetud..vuhuu. Rääkisin veits temaga ja siis ta tahtis Lissettega rääkida...enam ei olnud päästetud tunnet. Nemad räägivad ju ristivastupidi minu jutule, sest nendearust on kõik kõige paremas korras...aga minul on sada küsimärki ja palju probleeme. Tahtis et ma homme tema kontorisse läheksin, aga ma ei suutnud nii kaua oodata ja ütlesin, et mul on kohe vaja! Võtsime takso ja läksime. Lorena ütles, et ta ei teadnud sellest midagi et mu vanemad New Yorgis on ja alles oktoobris tagasi tulevad. Ühel Saksa tüdrukul Dianal pole ka siiani peret, elab Lorena juures. Igatahes seletasin talle, et kui nad tagasi tulevad, siis ma tahan kindlasti sinna elama minna. Aa ja nüüd võib öelda, et nad siin minu pärast kaklevad. Silvia tahab, et ma tema juurde elama jääks..aga Jose Luis nõuab miskipärast, et ma juba praegu majja elama läheks. Ja mu ema Marianita oli ka helistanud ja öelnud, et tahab mind enda juurde. Loomulikult minult ei küsi keegi, mida mina tahan. Lorena täna küsis..oo see oli hea!! Kui me omavahel räägitud saime, tuli Silvia ka sinna. Nii palju kui ma aru sain, siis nad tegid kõike ikka palju ilusamaks Lissettega. Aga homme lähen uuesti Lorena juurde ja siis on Javier või Freddy (vabatahtlikud) ka seal ja aitab juttu tõlkida(sest Lorena väga hästi inglise keelt ei mõista). Keegi klassiõde helistas ja küsis miks ma koolis pole käinud..seletasin talle, aga ta vist ei saanud aru ja naeris niisama :D ma ei tea, kes see oli.
Hmm, nad ei tahtnud mind pesema lasta..sest ma olen ju gripis. Ütlesin, et tunnen end väga tervena ja oleks tahtnud lisada, et kas ma pean siis homme haisevana kooli minema või? Oii ma vihkan seda liigset ja pidevat kontrolli. Aga alguses tuleb ju nurgad ka ära kannatada nagu Nele ütles. Nii et olen tugev ja teen viisakalt rõõmsa näo.

Kommentaare ei ole: