Külastusi

Teisipäev, 16.september

Üldse ei tahtnud ärgata täna. Arlette endiselt uimerdab ja jäin hiljaks. See kord läksin vetsu peitu, ma polnud seal üldsegi mitte ainus..päris paljud olid kurjade silmade ees peidus :DKaks kirjandust, kaks geograafiat ja kaks psüholoogiat – olid kõik megamõtetud. Hispaania keel see eest topelt tore! Õpetajad jälgisid meid Annaga vahetunnis kuidagi kahtlaselt ja puhveti töötajad uurisid igasugu asju. Tegelikult saab koolis ikka nalja ka, ma lihtsalt ei saa pihta, aga teised naeravad..siis peab naljakas olema ju :D Hmm, tahaks juba oma totakaid nalju teha, nii väga tahaks. Aga nende jaoks on totakaid sõnu ka vaja..aasta lõpus ehk saab mõne killu maha panna,haha. Väiksed poisid kogunevad endiselt minu ja Anna lähedusse ja hakkavad oma nimesi karjuma. Kooli peal arvatakse, et me oleme õed. ¿Como? No sé.
Tulin koju, sõin ja magasin paar tundi. Siis takso, Lorena kontorisse(ta on hambaarst), Danielal oli šokolaadi!!!! Olime õnnelikud :D Siis tuli Anita ja läksime võimlema. Selle nimi, mida täna kaasa tegime, oli Rumba.. aga mina küll midagi rumba taolist seal ei märganud. Noor mees andis seda, no selline latiino et vähe pole :D Ma oletan, et ta puusakonte on väänutatud või midagi..niimoodi jõnksutas neid et vopaa. Ühte jõnksutamist oskasin ma ka hästi, siis ta näitas (Y) mulle, natuke uhke olin,muhaha. Hmm, seal masinate osa peal on üks instruktor/treener. Mõnusalt karamelli värvi, kiilakas, kena ja musklis meha on. Rinnalihas on nii võimas, et pressib nibud kikki :D
Täna sain kiiresti takso. Nagu ikka ei teadnud ta aadressi..elan augus, pommiaugus. Kõige abitum tunne tulebki taksos, kui ei oska midagi rohkem seletada kui et – jaja üleval pool jah. Jälle Lissette kihistas toas..täna oli täpselt nii palju kui 21 roosat roosi. Kaunid teised! Lootsin sooja dušši, aga sain megakülma. Jooksin toas ringi nagu segane, siis tuli Darvin oma õega. Rääkisin kiiresti nagu segane..ta õde on häsi tore:)..vaatasin meeleheitlikult kella, 10minuti pärast pidi Josuē tulema. Saatsin kähku Darvini ära :D vinksvonks korda end ja läksime. Vaatasime filmi – Reis maakera sisse..ma paremini tõlkida ei oska. Film tore, kõik tore. Pärast Josuē ütles, et Lissette saatis talle sõnumi, et ta meeldib talle. Ja mina nuputasin, miks ta minu peale pahane on..ahaa :D Aga no mis sa teed kui poiss on 20 ja tüdruk 12. Nüüd Lissettel süda katki. Ilusti tagasi koju ja nii kui takso maja ette jõudis, kohe oli vanaema Charo uksest väljas, et jumala eest rohkem aega kahekesi ei saaks olla. Müstika :D:D Tuppa tulin, siis Silvia kohe küsis et kas oleme ikka ainult sõbrad..et tema täna sai teada, et Josuēl on tüdruk olemas. Ma ausõna ei taha teada, kus ta seda uurimas käis. Jälle müstika :D

Kommentaare ei ole: