Külastusi

Esmaspäev, 15.september

Nagu alati, jäin ka täna kooli hiljaks. Aga seekord pidid hilinejad kogu kooli ette seisma minema, justkui häbipost. Ma ei häbenenud, tegin nagu ei saaks midagi aru ja olin ikka totakalt rõõmsa näoga :D
Ma ei tea miks, aga alati kui õps räägib mida tegema peab, siis ma vaatan küsivalt Viktoriale otsa ja tema naerab ja ütleb:”No sé, no etiendo”. Aga vahel me nuputame koos midagi välja, okei põhiliselt siiski tema üksi :D Terve esimese inglise keele tunni rääkis õpetaja(hispaania keeles) sellest kuidas tema poeg Quitosse ülikooli läks ja kuidas halvad sõbrad jooma õpetavad. Teisel tunnil hakkasime inglise keelt õppima, ma nii lootsin et saan midagi teha. Ja mida?mida?mida? Nad hakkasid kella õppima..ahahh. Ütlesin õpetajale, et ma tõesti ei tunne nagu mul seda vaja oleks..kogu klass kuulas ja hakkas pärima mida ta ütles. Vabandust, aga nad on ikka nii lambad :D Läksin hispaania keelde. :)
Klassivend Diego uuris jälle kas mul poissi on ja ütles JÄLLE, et mul on imelised silmad. Roberto lehitses taas minu sõnaraamatut ja küsis – sina omama kallim? Üks kole poiss ütles, et ma olen tema eluarmastus.
Täna oli õpilaspileti jaoks pildistamine. Mingi suvakas onu tegi digikaga pilti. Minu nimeks pandi Juhkn Ann. Parandasin ära.
Läksin kella viie paiku Lorena kontorisse. Ta ütles, et Marianita kirjutas talle ja nad tulevad kahe nädala pärast tagasi. Ma loodan, et see edasi ei lükku jälle. Siis läksime Danielaga..ma ei leia õiget sõna- võimlema, tantsima, aerobikasse, steppima, masinatega möllama..:D ütleme siis et võimlema. Mind kaaluti ära ka, peaaegu 1,5kg juurde võtnud :O :O
Steppisime hoogsa tädikese eestvedamisel. Võttis täitsa läbi. Ja siis olime käimis/jooksu rattal. Enne trenn ja pärast šokolaad ja jäts :D selline isu oli no. Rääkisime Danielaga juttu pool tundi ja siis läksin taksot jahtima. Paha kellaaeg oli, muidu saab kohe peale, aga kõik olid täis. Ootasin tükk aega samas kümne küünega kotti kinni hoides :D Ja jälle ei leidnud ta hästi kohta üles..ma vist elan kahtlases kohas.
Kodus ootas mind kihistav Lissette: Darvin oli mulle suure punase roosi toonud. Tegin kodutöid nii palju kui mõistsin, sõime, keegi tilistas kella, Silvia läks vaatama kes on ja ütles, et ma kiiresti sööks ja siis õue läheks. Javier, Fernando ja Darvin olid õues..jaSilvia lubas mind üksi nendega välja rääkima, vau :D Lorena tegi head tööd :D Aga tirisin Lissette tõlgiks kaasa. Javier ja Fernando passisid niisama, inglise keelt nad üldse ei mõista..vahepeal üritasin midagi neile hispaanias öelda. Naersid ainult minu üle. Darvin ütles, et ma olen talle kui täht taevas. Hiljem parandas – kuu ja päike ka :D Kutsusid mind jälle reedel pidusse. Pidid Silvialt luba küsima..muhahahaaa :D

Mi chocolate terminarse :( gue horrible.

Kommentaare ei ole: