Külastusi

Kolmapäev, 17.september

Homsest hakkan bussiga koolis käima. Võimatu on lihtsalt õigeks ajaks kooli jõuda. Arlette on tõsiselt kõige uimasem inimene, keda tean! Ja koolibuss maksab 25$ kuus..ma ei mõista, kool pole üldse nii kaugel. Esimene tund oli Realidad Nacional ja teine Ciuica(patriotismi teema)..lipupäev või miskit hakkab tulema, nii et peame kõik ecuadori lipud ostma ja presentatsiooni teemad saime ka. Ma ei saa enda omast mitte muffigi aru, aga õnneks teen koos ühe klassiõega. Peale hispaania keele olid ülejäänud tunnid jällegi täis jurad. Üldiselt toimub tundides meeletu spikerdamine, eriti tööde ajal..kõik räägivad omavahel ja käivad klassis ringi teiste pealt maha kirjutamas..õpetaja vahepeal ütleb – palun vaikust – aga see ei kehti. Sotsioloogias lakkisid mõned klassiõed küüsi. Matas oli tunnikas, ma muidu nagu olen üsna äss siin matas, aga vat seda küll ei osanud. Lõpuks olid miskipärast 4 tüdrukut pastakatega mu töö kallal ja kirjutasid kõik uuesti..ma olin jälle niisama lollaka näoga :D Klassikaaslased saavad aina rohkem sõbraks, tore tore tore :)
Laupäeval on Ambatos Factoria kontsert. Lähen ka, aga pean veel loosi tõmbama kellega :D Täna kodus rääkisime Lissettega piiikalt ja laaaialt kõikidest asjadest..ja enam ta ei ole pahane minu peale. Mu õde Andrea tuli tagasi(kuskilt) ja nägin teda täna. Ta naerab nii kohutavalt :D aga muidu on tore, uuris hästi palju Eesti kohta! Käisime Paveli teises töökohas, nagu ma aru sain siis see on moositehas..!? ei tea. Ostsin võimlemise jaoks numpsi komplekta – tumesinised põlvpüksid ja musta-sinise triibuline pluus. Täna ei pidanud taksoga minema, Pavel viis. Daniela ja Anita ei tulnud. See kikkis nibudega kena mees räägib üli hästi inglise keelt. Ta elas 8 aastat New Yorgis. Jooksin ja jooksin ja samal ajal rääkisime pikalt ja laialt teineteisele endast. Ta arvas, et ma olen 16..kõik arvavad :D ja naeris mu välja kui ütlesin, et pole kunagi sporti teinud. Jooksin 5km..mis on minu kohta meeletu saavutus, ise ka ei uskunud kui nägin :O Siis läksin latin/stepp`i..see oli niii pagana kiire, mu silmad ei jõudnud nii kiiresti reageerida ja jalad ei suutnud õigeid samme teha. Läksin parimate lootustega pesema. Ei pole seal ka sooja vett.kur(b)p! Pavel tuli järgi mulle ja ära minnes ütles musklimees, et kui midagi vajan, ükskõik mida, siis ta aitab alati. How qute :D:DLäksime Silviaga Malli. Ostsin suure paki šokolaadi komme ja nillisin vaikselt nussat ka(aga kuna mul päris oma tuba siin ei ole, siis ei ole kuskile peita seda:D), ei suuda lihtsalt ilma magusata!
Alati kui kella vaatan liidan 8 tundi juurde ja mõtlen, mis te teha võiksite. Praegu on teil kell 07. 48..ühikalapsed on/lähevad bussipeal(e), emme jõuab või on juba jõudnud tööle, Erik teeb kindlasti vääksvääks ja Anni mõtleb, et tahaks ikka kauem magada(või on juba üleval, sest Eneli ju vaja lasteaeda toimetada), Soome meestel käib töö juba suure hooga, Alaril kaa! Ann..Annist ma ei teagi midagi :( Donna magab kuudi ees ja Trikk laiskleb kuskil nagu ikka. Kõik teised toredad näevad veel viimaseid unenägude vihke ja hakkavad tööle/kooli sättima..kindlasti leidub keegi, kes täna endale ilusa vaba päeva lubab.
Mina hakkan hispaania keelt õppima :)
Ilusat päeva Teile! Ja ööd mulle.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kallis:P, sa jõuad oma trenniga veel mulle järgigi:) Järgmine aasta tuled ka minuga 10km jooksma:)) Ma hakkan nüüd Kohilas aeroobikas käima. Talv tulekul ja kus ma siis jooksma (loe:sumpama)hakkan??? Kujutad ette kui hea on, kui kell on pool kümme õhtul ja mõlemad lapsed näevad juba ilusaid unenägusid. Veel üks pluss lasteaia juures. Homme on lastevanemate koosolek. Eks saab kuulda mis see Ennu seal korraldab:P JA TEAD:) MUL ON VABAAEGA NÜÜD:) Oi kui tore on küüsi lakkida ilma, et Eneli mu kõrval enda pisukestele küüntele lakki nõuaks:D ja Eriku lõuna une ajal ilma süümekateta šhoksi mugida (Enelit ju pole:P ja Erik ei tea šhokolaadist veel midagi)... hakkan juba vaikselt nautima seda et Eneli lasteaialaps on.
Yo te AMO:D:D kui valesti siis ära naera:P mõte on oluline:)))