Külastusi

Reede, 5.september

Päev algas toredalt, jäin jälle kooli hiljaks kuna Arlette uimerdab ja vingub hommikuti meeletult. Ajaloo tunnis rääkis õpetaja midagi kondoomidest. Inka oli mõttetu ja kodutöö 5klassi tase. Kirjandus jäi ära. Matas olin jälle tark. Geograafia oli enamvähem huvitav. Kaks kekat..esimese tunni olime klassis ja õps rääkis midagi. Teisel tunnil läksime õue ja pidime jalkat mängima hakkama. Küsisid mult kas ma oskan, ütlesin et oskan, aga et teil vb mingid muud reeglid. Siis nad said aru, et ma ei oska ja kõik hakkasid seletama ja imelikke liigutusi tegema ja ma ei saanud midagi enam aru mida nad must tahavad. Kutsusime Pauli mulle tõlkima, Paul:“You have to kick the ball“. Ma ju vähe ei irnunud..no tõesti :D Aga ma ei tahtnud mängida ja ütlesin, et vaatan pealt. Miskipärast ei mänginud teised ka..siis mängisime mingit eriti mõttetut mängu.
Bitchinäod muutusid sõbralikeks ja küsisid kohutavalt palju asju. Põhiline küsimus on siiski, et kas mul poiss on. Üks klassivend ütles, et kui mul poissi pole, siis ta armastab mind,hmm. Teine klassivend Roberto lehitses terve esimese keka tunni mu sõnaraamatut ja ütles siis – Armastan suua(süüa), armastan halistada(kallistada), armastan pizzat osta, kukuma(kukkuma). Ei jah, tore et ta eesti keele vastu huvi tunneb :D Üks klassivend ostis mulle pulgakommi, avv :D
Käisime restoranis söömas, see on ka paras tsirkus..sest Arlettele ei meeldi ükski toit ja siis Silvia topib talle ise kõike vägisi suhu. Ja kui sa ei jõua kõike ära süüa, siis küsi kassatädilt kilekott ja topi kõigi nähes järgijäänud toit sinna.
Aa..naised siin vist väga jalgu ei raseeri..Silvial on küll meeletud tumedad karvad. Mina ajasin täna ilusasti ära :D Vajusin jälle mõneks tunniks magama, kuni vanaema Charo oma kohutava muusika käima pani.
Pidime kella seitsmeks Lorena juurde minema..kus on Silvia? (öökulli silmad) Siis kell seitse...siis 7.30 Darvin ja kaks kutti käisid peole kutsumas...aga pidin ju Lorena juurde minema. Ja suprisesuprise me ei lähegi. Mina loomulikult jälle ei tea miks. Ja kes on tige? Anu on tige! Pettunud! Masendunus! Tahan elu, mitte kogu aeg kodus passida ja nende moodi telekat vahtida..mulle ei meeeeldi telekas! Silvia õde tuli siia, koos lastega.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja Silvia ütles, et ma ei tohi üksi Darviniga välja minna, sest linn on ohtlik õhtul. Ega jah, mis siis et ta on täiskasvanud ja terve elu siin elnud ning teab, kuidas siin asjad on. Ma tean, et mul on praegu lihtsalt vihahoog ja sellepärast kirjutan nii..aga ma olen ikkagi niiiii tige!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kallis, ära ole tige... see ei kesta igavesti ju:) Varsti oled jälle meie juures ja siis ripuvad Eneli ja Erik su küljes:D Kui ema ja isa tagasi tulevad, siis lähed arvatavasti suurde majja elama jah?!
Pea vastu kallis!!! :)

K ütles ...

Aga annagi neile jalaga näkku. Ja siis ütle, et nad on nii väikesed, et sa ei näe.. Ma tahaks juba sinu juttu lugedes neid natukene raputada.. Jalaga.
Ja ma loodan, et sa suudad neile natukene kiirust õpetada :)
Ja ehk lubavad nad sul kunagi ikka õue ka minna.. Või eksid sa ise ära kusagil :D

Anu Juhken ütles ...

Eneli ja Erik on tõsised inglid nende kõrval :D Suurde majja siis jah. Pean :)

Raputa palun!! :D