Külastusi

Laupäev, 6.september

Täna magasin mõnusalt kaua..ärkasin 10.30 kolm korda võite arvata mis mind äratas – jah, see meeletu muusika altkorruselt. Veits koristasime, siis läksin majja(sinna päris koju siis), tsekkasin veits oma tuba, mida ma pole siiani korralikult teha saanud. Veetsin toredalt aega netis. Kell pool kaks helistas Lissette, et hakkame restosse sööma minema. Nagu ma aru olen saanud, siis reede ja nv kodus süüa ei tehta. Arvasin kohe, et ega see kohe ei ole midagi nii kohe. Läksin kahe paiku koju..ja alles kolmest läksime sööma :D Nii suur ports oli..pugisin end valutamiseni ja silmanägemise kadumiseni täis. Söömine venis kolme ja poole tunniseks shoppamiseks. Miks nad mulle kunagi ei ütle, et pärast kolame poodides ka ringi..njetu tengi kaasas. Aga laenasin Silvialt raha ja ostsin üliii armsa ja meie mõistes odava pehme kilpkonna, mis on samas ka padi :) nüüd ei pea enam üksi magama :D Kata siin on kõrvakate paradiis! Need on siin üliiiii odavad..nägin niii ilusaid ja ainult 2$ vauuu :D Silvia ostis kööki igasugu nõusid ja üllaülla..depileerija..et ta siis ikkagi ajab karvu :D (sorry:D) Arlette jälle vingus kohutavalt ja nuttis kuna ta ei saanud kõike, mida tahtis. Täna oli Ecuador-Boliivia mäng..meeletu rahvamass lärmas igalpool. Ecuador võitis. Käisin hiljem veel Cabinas..ma ei tea kuidas küll Pavel ja ta sõber oskasid aimata, et mul sitt tuju on ja mulle õltsi pakkusid :D aga hea õlu oli ja nad muudkui valasid juurde ja juurde...ja siis läksin koju ära.
Vaatasime mingit Vulcano filmi ja Lissettel tuli hirm, et Tungurahua hakkab purskama. Tungurahua on siin täitsa lähedal..ja kui purskab, siis Ambato sureb ära.
Ma ei suuda uskuda kuidas ma olen ülitähtsa asja mainimata jätnud. Minu ilus uus punane kohver..ei ole enam üldse ilusa ega uue välimusega. Igate pidi ära määrdunud ja nurgad on katki..kurb :( Neid vist tõesti loobitakse, nii et kohe loobitakse! Ja tõrvapott on ka vist kellegi kohvri küljes olnud. Tagasi tulles kerin 3 rulli toidukilet ümber.

Kommentaare ei ole: