Külastusi

Reede, 29.august

Püüan nüüd nimedes selgust saada:
Perekonnanimi : Panimboza Guevara
Ema : Marianita De Jesus
Isa : Jose
Vanem vend : Pavel Augusto (36)
Tema naine : Silvia Rosario Escobar Arias
Tütred : Lissette Michell (12) & Arlette Joselin (9)
Nende vanaema ja tädi : Charo & Lida
Teine vend : Jose Luis (34)
Tema naine : Christina
Tütar : Nikol
Vanem õde : Marena Tatiana (35)
Noorem õde : Andrea (28)
Ema õde/ tädi : Lida Estella (kutsume teda Tita..tia on tädi)
Isa vend / onu : Milton

Kellel teised nimed puuduvad, neid Lissette ei mäletanud.

Tore päev! Startisime kell 9 kodust, et koolivorme ostma minna. Meiega ühinesid Anabell ja tema õde Diana. Ta on täpselt minuga ühevanune, kui nüüd tunde mitte arvestada. Ja ta oskab inglise keelt, aaaah vat see oli vast päev. Ma sain kellegagi suhelda, nii et ma ei pidanud käte ja jalgade vehkima ja pidevalt sõnaraamatuga mässama :)) Ta on küll 18, aga käib juba ülikoolis..läks 5aastaselt kooli. Poole kaheni mässasime ringi ja otsisime koolivorme..Lissettele leidsime, aga minu kooli omasid mitte. Väike siesta kodus ja tagasi otsingutele. Käisime kuskil, kus pidi olema Amboto kõige ohtlikum koht..mingi turu moodi asi oli, seal ka polnud minu koolivormi. Lõpuks mitu tundi hiljem leidsime. Kõiki asju veel ei saanud, otsas olid..homme lähme uuesti. Oi nad kogu aeg rääkisid, et Indoameerikas on ilus koolivorm..ma ei oskagi nüüd õigeid sõnu leida selle kohta. KOHUTAV,päriselt nagu :D Esmaspäeval on tumeroheline eest nööpidega kampsun(justkui aastast 75..mis sest et ma ei tea mis riided siis olid), selle alla valge pluus, tumeroheline ruuduline seelik ja tumerohelised sukad..ma oletan, et mustad kingad tulevad ka. Dressid peab homme ostma ja ma ei teagi mis veel. Igatahes lühikesed dressipüksid olid ka üsna ajast ja arust :D Asja juures hea on vähemalt see, et ei pea mõtlema mida siin kõlbab koolis selga panna ja mida mitte..alati üks ja sama..lihtne ja loogiline :D Sõitsime nii palju täna busside ja taksodega ja mitte ükski kord ei lasknud nad mul ise enda eest maksta. Tublid. Koju jõudsime enne kaheksat veits. Siis läksime kõik koos välja sööma. Shawarmat pugisime..üliiiiiheaaa! ...ja läksime järgmisse restorani jäätist sööma. Ja siis tuli see halb osa..läksime filmi valima...väike tunnike ikka jälle :D Telekas on siin ülioluline osa päevast, filmid eriti! Eile kogesin tõelist ecuadorlase teleshowle kaasaelamist...milline lärm! Vehivad kätega, ohkavad ja karjuvad nõuandeid mida tegema peaks.!? Naljakas on siin igatahes :D

3 kommentaari:

Annika ütles ...

ma ainult naeran kui su blogi loen :D:D:D:D:D

elu on lill! ütles ...

ma ka :D:D:DD

Anu Juhken ütles ...

Tore kui ma teid naerma suudan panna :D Viimased päevad ise küll väga ei naera..tahaks kõik peppu saata siin. ausalt..isegi see sitt ajab naerma praegu :D