Külastusi

Laupäev, 30.august

Ärkasin üheksa paiku, ja tegin ennast kähku korda, et koolivormi otsima minna jälle. Aga oih..sain jälle valesti aru või siis pigem parem variant oleks, et nad ei osanud seletada. Esmaspäeval pärast kooli lähme neid otsima..nagu ma aru sain, siis esmaspäeval ei ole riietus oluline. Lippasin siis hoopis saia ja piima ostma..kaks saia, üks piim :D väikseid saiakesi tegelikult. Laupäev on koristamise päev..niisiis hakkasime usinalt pühkima ja nühkima. Lõpuks ometi! Emps sina küll siin ühtegi päeva vastu ei peaks, meeletul hulgal tolmu igal pool! Või siis tormaksid kogu aeg lapid peos ringi. Silvia käib laupäeviti ülikoolis õppimas..ma ei mäleta mida. Ühest tuli koju ja pani pesu pesema. Muideks, mina mõtlesin ja mõtlesin siin pidevalt, et kuhu nad pesumasina peitnud on..see on katusel..sirge katus nagu..nad ütlevad selle kohta terrass, mina nii ei ütleks :D Igatahes hiiglaslik masin teine. Siis läksime restorani sööma. Täna kõht ei valutanud, hakkan suurte portsjonitega harjuma vist.vauvaviiva. Tagasi tulles söön teid kõiki vaeseks :D Ja see on täiesti normaalne, kui sa oma koera restorani kaasa võtad. Silvia ütles, et ta räägib mu tugiisikuga, et ma saaksin nende juurde elama jääda..ma ei tea nüüd kas ta mõtles ikka, et nii kauaks kui mu vanemad tagasi tulevad...igatahes ööhhhhhhhhhhhhhh sellel omad plussid ja miinused. Väga nagu üksi seal suures majas ka olla ei tahaks, aga ma valiksin enne rahu ja vaikuse kui selle pideva lärmi. Ja veidi aega enda jaoks kuluks ka marjaks ära. Ma pole siiani saanud oma asju lahti pakkida, kaks tössakil kompsu vahivad põrnadalt vastu. Ja nii ma siis jooksen kahe maja vahet..peaaegu nagu eestis kunagi :DKolme paiku tulid Anabell ja ta vend Andres ja läksime kooliasju ostma. Läks sitaks palju raha ja paljud asjad on veel ostmata, sest esmaspäeval alles saab teada, mida vaja on. Kuskil seitsme paiku jõudsime tagasi, liigutasime mööbli filmi vaatamiseks mugavaks ja hakkasime õudukat vaatama. Vahepeal tuli Silvial nälg ja Andres läks pizzat tooma. Tõi ühe suure, millest jäi väheks ja läks veel ühte tooma. Film oli hispaania keelne, pointi päris ei tabanud, aga justkui oli hea film ja veidi õudne ka :D

Kommentaare ei ole: