Külastusi

Reede, 26.september

Kõik kohad on nii haiged ja valusad. Trepist üles-alla käimine on üsna suur pingutus :D Ajaloo õpetaja ütleb mulle ja Vittoriale iga päev imeliku naeratusega – Hello! Ja siis ta vuntsid tõmblevad. Isegi hispaania keel ei olnud täna eriti huvitav, sest õpetaja oli koosoleku. Oii, inimesed on siin ikka hullud! Kõige hullemad on nad matemaatika tunnis. Täielikult protestivad mata vastu..sotsiaal klass siiski. Kõik teevad selles tunnis seda, mida ise tahavad. Mm, lapsikus mässab meeletult!! Nad oleks euroopa noortega võrreldes justkui vähemalt kolm aastat arengust maas. Loobivad üksteise pinaleid ja kotte, sodivad üksteise vihikutesse, poisid tirivad tüdrukuid patsist ja siis need kiljuvad meelitatult..väga lärmakad! See on kindlasti üks põhjus, miks ma kogu aeg pärast kooli nii väsinud olen. Siiski kõik sellised ei ole, mõned on täitsa 17-18 aastaste moodi ka :D Ainuke tund, kus on enamvähem kord majas, on hetkel psüholoogia.Geograafia on küll korralage, aga mulle päris meeldib, sest ma saan seal 10neid üsna palju..väga lebode asjade eest loomulikult. Õps kutsub mind Anitaks ja kiidab palju mitte millegi eest :D Kirjandus jäi jälle ära, sest õpetaja läks ülikooli õpetajaks. Millalgi tuleb ehk meile ka keegi uus. Midagi enneolematut - minu klassis on ainult üks tüdruk minust natuke pikem, pisukesed junnid kõik siin :D Kekas alguses jälle marssisime ja üks klassivend näitas soojenduseks harjutusi ette, mis olid kõik suht nilbed liigutused. Edaspidi olin vaataja rollis kuna joosta minu jalad ei taha. Tegin pilte ja irnusin niisama teiste üle. Oiii, te ei kujuta ette. Te ei oska oma kõige hullemas unenäos ka midagi sellist näha. Nägin täna ühe klassiõe jalgu. Apppppiiiiiiiiii kuiiiiiii karrrvased!! Pikad, vähemalt 1cmsed mustad karvad!!! :O :O Niii kohutav! Ta ise nii rahul endaga, tõmbas aga püksid põlvedeni, silitas karvu ja võttis päikest. Ma ei tea, mul olid pisut tüükalised ja ei julgenud nii teha. JA käed on ka neil niii karvased. Kooli bussijuht uurib alati natuke midagi minu ja Eesti kohta :) Ma ei saanud hästi aru, kes, kust ja mis ta on..aga räägib vist ungari keelt. Siis tahtis, et ma vene keeles räägiksin. Ütlesin mõne ülikerge lause, mis pingutades pähe tuli. Rääkisin eesti keeles ka ja siis ta ütles, et on väga ilus keel. Kõik ahhetavad ja ütlevad, et meie keel on nii raske;)
Pärast kooli kirjutasin, olin väsinud ja magasin neli tundi. Nägin unes, et Piibe kõõlus Allani korteris akna peal ja seletas, et ta on see kuu 8300 sõnumit saatnud :D Kaheksa paiku läksime Malli. Vanaema Charol on pühapäeval sünnipäev. Tahtis alkot osta, aga kuna pühapäeval on valimine või midagi, siis alksi ei saanud..Charo oli kurb :D Meie Lissettega kolasime mööda magusa riiuleid!
Hmm, prügiauto vurab õhtuti valju laulu saatel ringi..peatub iga maja ees ja siis kaks meha võtavad naerul sui su prügi vastu.
Arlette ja ta sõber tegid meeletu hulga popcorne. Meie Lissettega õgisime neid :D lakkisime teineteise küüsi, lobisesime ja sõime meeletult hulgal magusa riiulite tulemusi. Kella kolmeni kestis meie sööma orgia, siis hakkas veits paha ja läksime magama ära.

Kommentaare ei ole: