Külastusi

Laupäev, 27.september

Täna oli soe ilm! :)
Hommikul kella kuuest hakkasin ärkama, punnisin uuesti une silma..ärkasin, punnisin, ärkasin. Lõpuks enam ei viitsinud punnida ja hakkasin kirjutama. Õine liigne šoksi õgimine andis tunda: kõht oli lahti:D ja valutas terve päeva. Nii et lõunal ma süüa ei tahtnud. Ja tegelikult ei söönudki päev läbi midagi. Lihased on ka veel täitsa valusad. Olen nagu sitahäda:D Lissette on jälle tige mu peale, sest ma ei tahtnud tema ja mingi 13aastase kutiga kinno minna. No halloo :D Käisin Darwiniga kesklinnas jalutamas. Kui koju tagasi tulin käis all korrusel selline trall – vanaema Charo pidas sünnipäeva. Palju vanasid mutikesi oli ja kõik panid hullu tantsu. Charole löödi tort näkku kinni. Hmm, Lissette mainis lõpuks õhtul mulle, et Marenal on täna sünnipäev. Õhtul läksime Silvia sõpra vaatama. Paar nädalat tagasi oli avarii, kus neli noort poissi sai surma ja ainult tema jäi ellu. 22 aastane poiga on. Tal olid mõned sõbrad ka külas, mängisid kitarri ja laulsid kõik koos..väga hästi laulsid! Kaks tüüpi sealt pidavat minuga ühes koolis käima..ei pole näinud. Teda tulid nii paljud inimesed vaatama. Kui ära tulema hakkasime, siis loomulikult aidaa musitamine..ja üks vana onuke tegi mulle sellise ilase musi põsele ja ütles: Ciau, chica vapaa. Tegelikult on see musi ju nii, et paned ainult põsed vastakuti ja teed muah. Aga vaimustuses poisikesed, armunud klassivennad/koolivennad, imestuses vanaätid..teevad mulle kohe mõnuga ilased ja pikaltkestvad musid otse põsele. Öööääh! Pärast õhtul olin sunnitud Arlette, Lissette ja Silvia õe Ivonne lastega mingeid totakaid mänge mängima. Jajaa. Oli mõttetu päev. Mõni nädalavahetus võiks küll eestisse lennata :D

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

MA TEAN MIDA SA TUNNED:D:D
ma pidin katki minema kui erik luti maha pillas ja ma kükitama pidin et seda üles korjata:D, siis trepist alla ja ülesse ka veel:D
Oi trenn on üks ütlemata tore asi:))

Inga ütles ...

Haha, Anu, ma tean ka mida sa tunned! Mu vanaisale meeldib ka ilast musi anda, iga kord annab ühe sellise mõnusa, mm. :D Aga see mulle küll meeldib, kui ilusad poisid nii teevad. :D jajajaa