Külastusi

Reede, 19.september

Esimese ajaloo tunni tegime õues lipupäeva proovi. Mina hoian rõõmsasti ühte miljonist imelikust lipust. Iga nädala reedel peame 1,50$ tooma, siis kooliaasta lõpus läheme reisule kuskile..ma ei tea kuhu :D Teise tunni rääkisime palju. Enam reedeti ajalugu ei ole. Selle asemel teeme süüa ja oleme mõnusad. Minu grupp kokkab järgmine nädal. Hispaania keele tunni ajal käisime inglise keele teise leveli moeshowd vaatamas. Need hakkavad ka iga reede toimuma. Matemaatika tunnika sain 3,5..ajee!:`( Geograafia oli ecuadori teemaline ja kirjandus jäi jälle ära. Kekas marssisime pool tundi, siis “jooksime”, tegime väga mitte kehalise taolisi harjutusi ja lõpuks “mängisime” jalgpalli. Kaks jalka staadionit on. Üks on veidike mäe otsas ja pall lendab kogu aeg mäest alla, nii et mängida põhimõtteliselt ei saagi. Teine on mäe all ja seal saaks normaalselt mängida, kui kõik palli ei kardaks. Täna oli mega ilus ilm, palju päikest ja soe! Diegito ütles mulle, et ta on Victoriasse armunud..aiii ta murdis mu südame.haha.
Kodus sõin ja magasin Jälle oma meeletut und kaks tundi. Ärkasin ja avastasin, et päike siiski maalis mu põsed punaseks. Tahtsin võimlema minna, aga vihma hakkas paljupalju sadama. Läksin katuse/terrassi kaudu kellegi sugulase juurde. Ta tegeleb Avoni sarnase asjaga. Igast nänni uurisin, midagi vaja ei olnud...aga ühe Amburi lõhnaküünla siiski pidasin vajalikuks. Sõime küpsiseid NUSSAGA! =)
Keerasin kraanid lahti, ootasin 5minutit ja hirmuga katsusin vett – soe! Rõõmupäev. Pesin ennast ilusaks ja tegin pärast natuke veel ilusamaks :D Minuti pealt 19.30 oli Darwin all ootamas..ma kahtlustan, et ta ei ole päris ecuadorlane..muidu jääks hiljaks. Silvia tuli ka just koju. Luges meile sõnad peale, mis on väga harjumatult naljakas ja käskis kell 12 tagasi koju tulla :D Läksime taksoga kesklinna. Need tänavad, kus diskodeegid, pubid, baarid asuvad, olid paksult noori täis. Mina igatahes Eestis sellist pilti näinud ei ole. Diskodeegi nime ma jälle ei mäleta. Meeletult palju uusi tuttavaid sain, kellede nimesid ma samuti meelde ei suutnud jätta. See koht oli nii ülerahvastatud, kõik külg külje vastas. Ja minemetsa millised latiinod kõik mehad olid :`D Ja kuidas nad tantsivad, aiikarramba..üksi kui nii ei tantsita kunagi, alati kellegagi koos ja niii!! liibuvalt teineteise vastas. Hullumaja kuidas nad oma puusi hööritavad, seda ma pean veel õppima. Darwin seal üritas õpetada, aga ainus blond majas tõmbab ikka mega palju tähelepanu..nii et oli veits ebamugav. Läksime vahepeal teise kohta. Tee peal sain uusi tuttavaid ja seal sain ka. Igal pool tal sõbrad :D Aga seal polnud nii lahe ja läksime üsna ruttu eelmisse tagasi. Tänaval oli palju politsei autosid ja mootorratastega oli ka üsna hulgi neid. Siis oli suur politsei buss, millega viidi ilma dokumendita noori hulgi ära. Vaatasime justkui filmi :D Tantsisime, tantsisime, tantsisime. Kõik hullult higistasid, näod jummala märjad peas :D mul oli ka. Darwin laenas kelleltki sõrmust, et minuga abielluda. Emme ära karda, ma ütlesin Ei :D Täpselt kell 12.00 olin maja ees. Läksin üles ja poole trepi peal tuleb vastu vanaema Charo, kes seletab et käis katusel ilutulestikku vaatamas. Sittagi, mingit ilutulestikku ei olnud, raudselt lihtsalt luuras meid!

Kommentaare ei ole: