Külastusi

Laupäev, 20.september

Tänaseks olen siin kuu aega olnud ja aeg on ikka jube ruttu läinud! Olen meeletul kogusel üllatunud, kohkunud, imestunud, mitte mõistnud ja nüüdseks mõistnud, kultuuri shokk oli ka veidi – suhteliselt teisel nädalal hüppas korraks suure raksuga sisse. Nüüdseks olen kõigega, mida näinud ja kogenud, harjunud. Isegi külm dušš ei tundu enam nii hirmus.
Nii, täna magasin kaheteistkümneni, polegi varem siin nii kaua maganud. Siis tuli Arlette mind hommiku kohvi jooma kutsuma. Ma ei tea miks nad seda kohviks kutsuvad, tegelikult on see ju kakao ja mõnikord puuviljadest tehtud jook. Suhteliselt kohe tuli Silvia ülikoolist, panime pesu hiiglasliku masinaga pesema ja milline surprise – hakkasime niii vara sööma. Nagu ma juba varem maininud olen, on sõnumite saatmine siin popim kui helistamine. Neid tuleb ikka raginal ja mul läheb üsna hulgi aega, et neist sõnaraamatu abiga aru saada ja neile enamvähem õigesti vastata :D Vanaema Charo kontrollib imelikult tihti minu kodus olekut.Imelik on mõelda, et ma varsti siit ära kolin. Olen siin nii ära harjunud. Aga kui kaaluda plusse ja miinuseid, siis plusse on kolimise juures siiski rohkem. Lihtsalt peab uuega harjuma ja kõike uuesti uurima: mida nende kodus võib ja mida mitte, kuidas seal üldse elukorraldus käib. Kuid kui olen siiani kõigega kohanenud, siis edaspidine tundub selle kõrval pisiasjana.Täna oli soe!!! Sain seeliku selga panna :) :) Käisin Cabinas netti külastamas. Koju minnes nägin silma nurgast, et keegi kõnnib minu kõrval. Vaatasin korra ja kõndisin kiiresti edasi, siis mingi lambike hakkas peas põlema ja vaatasin uuesti. Darwin oli ja naeris natuke palju minu üle. Ta ilmub alati nagu maa alt välja, ma ei mõista. Kuna oli juba suhteliselt pime ja pimedas on siin kuradi ohtlik, siis saatis ta mind koju. Kinkis mulle pisikese kutsuga võtmehoidja :D:D ja oli ilgelt kade kui ütlesin, et lähen Factoria kontserdile Javeriga(yfust).
Tegin ennast ilusti korda. Pidin pool kaheksa Javeriga kokku saama, aga Silvia ütles ta tuleb ka ja läheme autoga. Läksime kaheksa paiku, helistasin siis Javerile ja midaaaaaaaaaaa. Kurjam, me saime teineteisest valesti aru ja ta läks teisele kontserdile :D Vot sellised arusaamatused juhtuvad mul siin üsna tihti! Tund aega oli sissepääsuni, tsillisin niisama perega.üsna naljakas oli :D nägin eilseid uusi tuttavaid ja mõnda klassiõde. Siis ilmus jälle kuskilt pärapõrgust maa alune minu kõrvale Ja ütles Silviale, et ma olen tema-novia. Selle peale ütles Silvia mulle – Anu, he has so many girlfriends, be careful :D Tuli väike vestlus nende vahel, mida mina pealt kuulata ei tohtinud.
Igatahes kontserdi koht oli hästi ilus. Poole kümnest poole kaheteistkümneni lasti niisama head mussi, keegi ärples veits lava peal ja inimesed tantsisid. Üks natuke võtune, trullakas ja kole mees kutsus mind tantsima, aga ma ei tahtnud minna..siis ta hakkas mind vägisi tirma. Oi pergela ma sain tigedaks, ütlesin mõne koled sõna, ikka ei jätnud järele..siis panin matsu kirja. Lõpuks poole ühe paiku tuli Factoria lavale. Suhteliselt paksuke tädi, kes oli endale liiga liibuvad riided selga tõmmanud. Kaks naistantsijat ja kaks meestantsijat. Lives pole ta hääl pooltki nii kena kui plaadilt kuulates. Et siis mulle väga ei meeldinud.Veits enne kahte jõudsime koju.

Vabandust kirjavigade ja liiga väheste komade pärast, aga pea unustab paljud asjad, kui nendega ei tegele. Eile näiteks üritasin vene keelt meelde tuletada, ei suuda..mitte midagi!

4 kommentaari:

Mann ütles ...

anu peksab mehi juba:D:D:D:D:Dhahaa
ja venekeelega ml sama. kui öps ráágib, siis no sönad ei tule suust válja, isegi kui tean:D:D:D imelik.

K ütles ...

Ljuda vist nutaks, kui ta seda loeks. Meil oli just täna venes kontrolltöö ka, üliraske polnud. Ja homseks jäi mingi miljon ülesannet (tegelt 4, aga see on peaaegu miljon ju!) ja üldse koolis on natuke raske aeg meil, kirjand ka vaja homseks teha, ja sind ka pole, nii hea oli kogu aeg, sest sul oli alati vähem tehtud ja õpitud kui mul.. :S
Aga sa õpi oma koolis mo eest ka! Ma siis õpin so eest ka :D

elu on lill! ütles ...

jeah vene keeles ega m amuud oska kui sea ühte kuldset lauset(ma ei oska vene keelt) nä ei oska seda kirjutadagi :D
Aga siis rahvas küsis ütle midagi vene keeles ja mine metsa EI tule meelde see AINUKE lause ka mitte pärast mitut minutit ootamist ikkagi tuli :D

kallid.Anu ma ootan su kirja!!!!!!!

Anu Juhken ütles ...

Maria: Ega jah, ma olen julm naine, pole mõtet minuga jamada :D

Mauka-Kata: Hoia kõik venekeele asjad minu jaoks alles ilusti eksole :D Hih, njaa..siin on nii lebo et jube lihtsalt.

Kadri: Mul tuli meelde - nitsevo ne panimaju pa russki :D Sa saad selle kirja!