Külastusi

Neljapäev, 18.september

Nägin imelikku und. Oli pühapäev, kõik muutusid, sest see oli nagu “totally free day”. “Armsate” koolivormide ja tagasihoidlikute koduriiete taha peidetud vaos hoitud inimesed..oli kõik ilged emod, monstrumid, pätid. Jalad ja käed žiletiga lõigutud, igasugu augustused, juuksed püsti ja erinevat värvi, küüned mitmekümne cm pikkused, mõndadel polnud riideid seljas – oli see lateksvärv või miskit, mis jätab riiete mulje. Nad kõik olid tänaval ja ootasid kedagi oma saagiks justkui verejanulised hundid. Mina läksin pahaaimamatult õue, kõndisin tänaval ise surmahirmus, nad kõik kogunesid minu ümber ja hakkasid kividega loopima, mõnitama, naerma minu üle. Siis üks eriti emo Emo pani mulle uisuga näkku ja ütles - kui elada tahad, siis pead ka käsi ja jalgu lõikuma. Nagu hüpnoosi all, läksin koju ja hakkasin seda tegema. Sitaks valus oli, verd oli palju. Lõpuks helistas mulle Matu ema ja ütles – No Anuke, paistab et sul on muresid!? Kas on kedagi appi vaja? Kõne lõppes järsku ära ja ma nutsin. Äratus!
Esimene koolibussi päev! Buss on kollane ja pisike, liigagi pisike. See oli nii täis, et polnud ruumi hingatagi. Paùl, Roberto ja veel üks tsikk mu klassist käivad ka sama bussiga. Neli ja pool tundi magada (seejuures kohutavat unenägu näha) on ilmselgelt liiga vähe, suht laiba tunne oli koolis. Nokkisin omaette pidevalt. Ajaloos Roberto luges midagi ette ja me pidime üles kirjutama. Kirjutasin ka nii palju kui sõnasabast kinni haarasin ja ise midagi juurde mõtlesin. Hiljem pidin püksi tegema kui Beléni tööga enda oma võrdlesin..no sellised sõnad.. :D:D See suur et!ajaloo tunnis tuli mul hapukoore-kakao-segu isu!
Kahes viimases arvuti tunnis ei teinud midagi. Paola, Maria Jose, Gabriela, Angelika ja veel üks keerulise nimega klassiõde hakkasid hispaania-, keha- ja pisisutsu inglise keeles igasugu asju uurima. Õpetasid mulle koledaid sõnu :D ja ecuadori päraseid sõnu. Jälle pidin püksi tegema. Diego ja veel üks klassivend saadavad mulle õhumusisid, üü. Sain uue sõbra – kalssivend Richardo võttis ka kõik keeled kasutusele, et minuga suhelda. Naersime nii kõvasti, et õpetaja hakkas ka huvi tundma, mis naljakas inimene ma olen :D loomaaiast olen!
Magasin jälle veidi oma viiekümne aastast und. Võimlema täna minna ei saanud, sest pidin kooli jaoks pilti tegema minema..ja siin käib ju kõik nii aeglaselt. Läksime Lissettega malli. Pisikese seebikarbikesega onu tegi tähtsa näo ja klõpsis kaks pilti. Mõlemad olid koledad! Nüüd on mul üks suur ja kaheksa väikest koledat pilti, ei teagi mida nendega teha. Anna tuli ka pilti tegema. Ühe koleda pildi andsin suure pinnimise peale talle :D Ta tahtis küpsiseid teha, läksime asju otsima. Läks kauuuaaa aega, sest igasugu vajalikke asju leidsime järsku :D Nii pagana tore on alati koos :) Silvia tuli pärast järgi meile. Käisime Lissettele prille ostmas. Kodus pesime kahe päeva meeletu toidunõude hunniku kahe peale ära. Siis tegime kahepeale minu ajaloo kodutöö ära. Täna nad avastasid, et ei saagi enam “salaja” rääkida, sest ma saan ikka päris hästi aru juba ;)

Kommentaare ei ole: