Külastusi

Reede, 12.september

Täna oli mul esimene hispaania keele tund :) Õpetaja oli tore, üldse oli tore ja hea! Kõik tunnid võiks hispaania keele tunnid olla. Kaks viimast tundi kehalised. Terve esimese tunni õpetaja möirgas ees ja siis nö õppisime rivistust ja marssimist ja ma ei tea mis imelikke asju veel. Teisel tunnil hakkasime siis teatevõistusi tegema ja pean tunnistama, et plikad siin joosta küll ei mõista. Munevad pigem. Siis mängisime jalkat, ma nii kartsin miskipärast, et nad siin ikka mõnuga palli taovad ja mida mu silmad peavad nägema ? Tsiiisas meie klassi jalka veskas oli/on siinse kõrval proffiliiga tasemel(liialdasin veits) :D nad totaalselt kardavad palli, jooksevad eest ära ja kiljuvad kui pall nende suunas tüürib. Keegi saab palliga veits riivata ja kohe on paanika lahti. Ma sain palliga õrnalt vastu kätt ja kõik tulid küsima kas on valus ja ütlesid, et võin istuma minna. Ma naersin lihtsalt näkku neile. No käimetsa, ma tundsin end esimest korda elus kekas hästi, uiuiui olen uhke enda üle :D mõned klassivennad karjusid kordamööda mulle ja Viktoriale, et armastavad meid.toretore jaa.
Kaks punti klassist kutsusid mind tantsima. Üks punt on sellised veits nohikulikumad või korralikumad..saate aru küll millised eksole. Ja sinna kuuluvad ka Paùl ja Belén, kes esimesena mulle vastu tulid. Teine punt on siis need “lahedad tšikid” meie klassis. Aga kuna neljapäeval keegi meid Annaga kuskile kutsunud ei olnud, siis leppisime kokku, et lähme koos Mall`i. Nii et polnud vaja valikut teha, kas tahan niisama tore või lahe olla :D
Tulin koju ja läksime jälle sinna noore kelneri kohta sööma(see suht ümber nurga meil) ja see on selline koht, kus on alati supp, praad ja mingi puuvili..et valikut ei ole. Istud lauda ja tuuakse kohe söök. Tagasi tulles jõudsime peaaegu koduni, kui üks väike poiss jooksis minu juurde ja andis pisikese kokkuvolditud paberi mulle ning siis uuesti jooksu pistis. Paberile oli kirjutatud – Tere, vabandust aga kas sa tahaksid olla minu sõber, telefoninumber ja nimi. Ja see oli see kelner. Oiii Lissette oli natuke kade, daups :D
Käisin postkontoris asju ajamas ja siis Mall`i. Me olime Annaga koos nagu topeltblondid, mängisime lollakaid turiste ja üritasime hispaania keelt praktiseerida – keegi ei saanud ainult hästi aru, mida me tahame :D Kõige rohkem olid meist vaimustuses 11-13 aastased poisid, kes meid jälitasid ja pildistasid. Toidupoes läksime lolliks, no selline magusa, eriti šokolaadi vajadus on pidevalt. Ostsime mõlemad kolmese kinder bueno paki, ülihäid väikseid saiakesi ja Anna ostis igaks elujuhtumist suure Nussa(ta ei olnud enne Nussat saanud kui siia tuli), aga eestiga võrreldes oli see nii kallis ja ma ei suutnud seda osta :D Meik on siin kuidagi väga odav, aga riided küll odavad pole..vähemalt nendes poodides polnud. Aga Banjose lähedal on teksade paradiis, võib täitsa 8$ eest korralikud saada..nii et kunagi sinna. Igasugu vajalikku pudipadi ostsime ja magusat lund(paremat nimetust ei leia), päris hea oli. Enne koju minekut käisime veel toidupoes šokolaadi varumas, päris jõhker :D Kelneripoiss Josuēga põrkasin ka kokku korraks. Siis tuli Silvia mulle järgi ja läksime just avatud restorani, hästi ilus oli. S, L ja A uurisid kas mulle Josuē meeldib, pettusid kui ütlesin ei ja ütlesid, et valetan. Silvia ütles justkui vihjates – Anu, me gusta Josuē, nojah mis siis ikka :D

Kommentaare ei ole: