Külastusi

Laupäev,13.september

Kaaats ilusat sünnipäeva! Sa oled nüüd natukeseks minuga ühevanune jälle :)
Koridoris valitseb laos, kogu köögi kola on seal hunnikus. Ma oletan, et see visatakse siis minema. Oo emps sa oleksid õnnelik, kui nii palju asju ära saaksid visata :D Nagu alati, käisime seal Josuē kohas söömas. Lissette ja Arlette muudkui itsitasid kui ta meie lauda toitu tõi..ega ei olnud ju vähe ebard tunne. Pärast sundisid nad mind tantsima ja laulma. Blogi on minu kõige tähtsam kodutöö/kohustus, läpakas selle igapäevane kaitseingel ja Cabinas on siis..jumal? võimalik. Jumalaga seoses või midagi sellist – igas toas on mitumitu jumlikku pilti, raamatute nurgas on kõige kõrgemal kohal Suuuuur raamat täpselt keskelt lahti tehtud ja seal on suuuuuur jumala pilt..justkui altar seal, Arlette ja Lissette toas on suured raamitud pildi Oración de la niña kus laps palvetab ja pikk tekst. Ja vahel imelike kohtate peal löövad nad risti ette. Cabinas käis loomaarst ja näppis kutsa saba, nii vastik. Darvin käis midagi seletamas. Mina sain tema jutust aru, et mina vajan abi ja tema aitab, aga mul pole õrna aimugi mis abi ma vajan :D Tegelikult vist vajab tema inglise keeles abi ja siis homme pean aitama teda. Aa ja siis tema sõber tahab mind kinno viia..aga ise ei julge rääkimagi tulla? Veidrik siis vist :D
Õhtul ostsime kaks mõnusat pizzat ja vaatasime komöödiat, mis oli hispaania keelne ja mulle tundub, et sain aru ka :D tundub.
Leppisin Daniela ja Anitaga kokku, et esmaspäeval lähme koos end treenima :D
Kell on 00.26 naudin oma viimast kinder buenot, kuulan head muusikat, puhkan aju ja teen piltidega toredaid asju :)
Miks ma peaksin enda teada jätma, et teid meeletult igatsen ja teile helistada tahaksin, aga see on nii kallis..et emmega koos šokolaadi dieeti pidada ja peanahka kratsida tahaksin, et meie lollakaid nalju igatsen ja teiega koos naerda tahaksin, et head kohvi ja kooki tahaksin, et oma lemmik poisi Jan-Eriku kasvamist näha tahaksin, et vesiroosi uut ilmet näha tahaksin, et praegu kata sünnipäeva pidada ja kuimetsa kooli kokkutulekust osa saada tahaksin(minu aja järgi), et hubast ja sooja tuba igatsen, et pabertaskurätte tahaks, et tegelikult hästi palju puuvilju süüa tahaksin(aga mu pere ei osta neid eriti), et muretult ja turvaliselt väljas ringi liikuda ja bussiga sõita tahaksin, et oma siinseid vanemaid meeleheitlikult siia tagasi ootan.

Tegelikult leiab kõigest midagi positiivset ka :D

5 kommentaari:

Terje ütles ...

No hei. Ma lugesin ennast ka j2rjele nuud SU postitustega. Igatahes, ma pean utlema et Sa tohid v2hemalt kusagil liikuda ise ja saad seda teha. Ma ei ole muidugi kusinud, aga siiani pole ma kusagile uksi l2inud. Kui kuhugi minek on, siis on vahetusema see, kes kohale viib. Ma ripun rohkem nagu vahetus6e kuljes, sest kui minek on, enamasti l2hen ma koos temaga. Ta vist ei ole nagu v2ga vastu ka. Igatahes, Ella juures olin uks oo, see oli ainukene hetk mil ma tundsin, et ma saan ise midagi teha. Mul on kaubanduskeskus suht l2hedal, aga Ellal on see kaugel, niiet koos sinna minna on raske. Ja oii kuidas ma tahaks Su asemel olla. Ma ei kujuta nimelt ettegi,kuskohas ma siin trenni saaks teha vms. Ella pidi klassikaaskastega minema j6usaali, aga see tema kodu l2hedal, mul teispool linna siis. :/ Nii, j6udsin oma eluloo 2ra r22kida. :D
Ole tubli siis ja pea vastu nende Lisette´de ja Arlett´edega. V6i mis nad ka olid (A).
Ciao Anu! :)

Anonüümne ütles ...

Kallis RULLIKE. Mis sa ajad mind siin nuuksuma jälle:( Mõtle, sa tuled tagasi täpselt selleks ajaks kui Erik poiss on asjalik ja hakkab naljakaid asju tegema/rääkima:)Oi kuidas ma sind laupäeval igatsesin. Pidin ennast üksi ilusaks tegema ennem pidu. Nii igav oli:/
Aaa ja auto:D noh mis uus ta nüüd Allani uue auto kõrval enam on:D Meil selline sinine vw passat universaal kerega. Selline ilus ja hea... aga noh:D Allan ju reedel ostis ka endale auto. Mazda 6... võimsama kui emmel ja ennul. Nahk sisu ja puha... Kui Ergo seda nägi pidi nutma hakkama:D:D:D

elu on lill! ütles ...

ou tibu kle kas sa endale skypi ei saa teha v?mul on ja ilgelt sitt sest suht mingi 3 korda olen hel aga siis mingi mitme mitme tunnised koned :D aga muidu maarvan et saulle see oleks super seal :D
ARMASTAN!!!!

Unknown ütles ...

anu,ma ka igatsen su kanalaulu ;)))ja nii imelik,et pesus on ainult minu sokid-pole midagi jagada ;)

Anu Juhken ütles ...

Terje : Tuleb ka sinu kord üksi liikuma hakata :D võta julgus kokku ja küsi või räägi tugiisikuga! Tee kodus trenni :D

Annika: Pane orksi Eriku pilte ;) Tehke autode võistlus, kes suudab parema osta :D

Kadri: Ma ei tea mis asi see skype on :D:D:D:D (ups) :D

Emme: Ma võin lindistada kanalaulu ja sulle saata millalgi! Aga pane nalja pärast minu koju jäänud sokid ka pessu enda omadega :)