Külastusi

Pühapäev, 31.august

MINU AADRESS:
Anu Juhken
Condorazo 3-13 y Pichincha Alta
Ambato Tungurahua
Ecuador

Ja nüüd palun kirju ja pakikesi :D aga mitte väga suuri ja raskeid..ma ei taha palju maksta:D


Täna äratas mind kohutaaav muusika..kohutavam veel kui te isegi oma halvimas kujutelmas oskate ette kujutada! (väga pointless lause tuli) mingi ooperi ja erilise klassika vahepeale kile muss. Igatahes vanaema Charo läks lolliks vist. Veidi aja pärast algas all meeletu sõnasõda. Charo ja Lida karjusid ja kiljusid sõnaotseses mõttes teineteise peale..mingi problema. Silvia läks asja lahendama ja jäi sinna mitmeks mitmeks tunniks. Mina tegin näo nagu ei kuuleks midagi..nagu hea laps ikka..ja ei hakanud midagi pärima. Poole ühe paiku hakkasime Banosesse ujuma sõitma. Pavel, Tita, Arlette, Lissette, Diana, Anabell ja mina. Kõik ühes autos..politseid see ei huvita, samamoodi nagu ka turvavööd. Sõidu ajal vaatasime loomulikult filmi..õudukat jälle.Banos(katusega n) on selline tore koht, kus käib palju turiste. Ilus loodus. Arvasite juba et rand? Tüng. Selline väike ja armas majake. Suures basseinis oli niiiiiiiiiii külm vesi..ma eelistasin väikeste laste moodi pisikeses soojas basseinis sulistada. Olin ainuke blond..tähelepanu keskpunk. Pisikesed poisikesed tulid lausa võidu ja nagu niimuuseas minu ette oma käte peal seismis oskust demonstreerima.hah. Tagasi sõites ostsime õlis praetud banaani, mille sees oli juust..hea oli. Siis käisime läbi Monedero turult, seal oli niiiii palju nii toredaid asju..oleks tahtnud kohutavalt palju pisikesi nunnusid asju osta(mis olid meeletult odavad), aga otsustusvõimetu Anu töötas taas. Ostsin pisipisikese rahakoti/võtmehoidja, mis mahub ilusti peopessa ja on siin enamustel korralikel inimestel. Ja iiilusa varjunditega roosa salli. Olen õnnelik!Aaa..tahaks kohvi! Siin keedetakse piim kuumaks ja pannakse siis tassitäie piima sisse veits kohvipulbrit..pole üldse õige maik. Jagasin Kalevi šhokolaadi..kõik olid õnnelikud. Ma olen nende arust supppperrr intelligentne: õpin nii kiiresti hispaania keelt. Minu arust jällegi mitte. Kõik minu asjad ja kaasa arvatud mina on/olen – que linda(kui ilus)..sellega võib täitsa harjuda. Kes mind Eestis nii palju kiitma hakkab ahh ? :D Vahepeal käis Darvin õues Lissettelt nõudmas, et ma välja läheksin..tahtis mind oma 15aastasele sõbrale tutvustada.muhahhhahaa.(ta ise on 20..vist) Mul polnud mingit tuju oma lühikesi blonde kihareid kellelegi demonstreerida ja ütlesin külmavereliselt EI, ma ei lähe välja! Pidid homme tagasi tulema... Aa ja nüüd sain teada, et oi Anu, sa ju ei lähe homme kooli! MIDAAA? Teist korda elus (esimene oli esimesse klassi minnes), kui ma tahan kooli minna ma ei saa!? Sest homme on mõttetu päev ja lähme hoopis puuduvaid koolivormi osasid ostma.

Kommentaare ei ole: