Külastusi

Esmaspäev, 1.september

Nii naljakas on mõelda, et praegu kui ma seda kirjutan on minul kell 23.26 ja teil seal 07.26..kõik sätivad: kes kooli, kes tööle. Kujutan ette milline sagimine ühikas käib..nii palju uusi ka seal ju :) Teie päev algab, minu oma alles lõppeb.
Pagan, ma ei suuda vist kunagi sellega harjuda, et siin pole küttesüsteemi..niiiiiiiiii kuradi külm on! (ometi on ta ekvaatoril mõtlete te) ma ise mõtlesin ka enne nii, aga siin on ikka sitaks külm. Nii õues kui toas. Dianalt kuulsin lohutavad sõnad – august ongi meil külm kuu. Ma väga loodan..kuigi nüüd on juba september :D Ja pesema minek on ka omaette julgustükk, sest vesi ei lähe siin piisavalt soojaks. Algul hotellis olles mõtlesin, et lihtsalt soe vesi otsas, sest meid oli nii palju seal. Aga siis siin kodus Lissette küsis, et kas tahad kuuma vett või külma. Loogiline, et pärast külmasid dušše eelistasin kuuma. Lasi siis veel joosta veits ja ütles et nüüd on kuum. Läksin rõõmsalt vee alla, 1 sekund ja kogu rõõm kadus. See nende „kuum“ ei ole isegi mitte meie soe. Ja et sellist saada, peab vesi umbes 5 minutit jooksma. SAATKE MULLE SOOJA VETT PALUN!
WC paber käib siin prügikasti, sest vastasel juhul ummistub pott ära. Selline vahva asi juhtus meil orientatsioonil hotellis..sest keegi ei tulnud selle peale, et euroopas on veidi võimsamad potid ja paberi võib potti visata. Okei, tegelikult nad unustasid seda pisiasja mainida.
Täna veetsin mitu tundi netis.ihahaha. Rääkisin emmega ja olin niisama asjalik. Ja jälle koolivormi otsingutele. Te ei taha teada, millised on pikad dressid. Meeletu, lausa meeletu kui koledad. Ma olin hämmingus..pingutasin silmi, et nad ilusamaks muutuksid, aga asjatult. Ma ei söenda neid kirjeldada. Kaks paari valgeid sokke on ka. Lühikesi pükse ikka ei saanud, homme jälle. Dresside juurde kuuluvad valged tossud..valisin kõige normaalsemad mida nägin, aga see ei tähenda veel et need ilusad oleksid. Ja mustad kingad seeliku juurde..Lissette pakkus igasugu kolentine mulle..paksu tallaga suuri kobakaid. Aga ma ei jätnud jonni ja leidsin pisikesed lipsukesega kingad..enamvähem normaalsed.Siis külastasime Lissette tädit tööl, Cabinas käisime, õgisime liha. Lis ja Arlette läksid Josega endale kooli jaoks kingi otsima. Meie Anabelliga läksime Silviaga koju. Sõin mingit puru..jah puru :D selline helepruun magus puru, ma nime jälle ei mäleta. Käis tilltoll, kontrollisin aknast kes ukse taga on..ohoo kolm kutti. Darvin ja kaks sõpra..Javier ja teise nime ei mäleta. Tahtsid, et ma nendega Mall de los Andes(ostukeskus) läheksin, aga ma ei julgenud Silvialt luba küsida. Kutid läksid takso peale. Darvin tuli meiega Anabelli koju viima. Ta saab Silviaga väga hästi läbi, küsis talt kas ta võib reedel mind regaettoni tantsima viia. Võibvõib, thank gaad. :D huhuuu bailaaaar.Mmmm..pesu ei kuiva ka siin kuivaks. Sest öösel tavaliselt sajab..päeval on külm ja toas pole kütet.. Siis nad triigivad need enamvähem kuivaks :DViie ja poole tunni pärast ärkan ma üles ja hakkan oma esimeseks koolipäevaks valmistuma :)

5 kommentaari:

Mann ütles ...

normal elu sul siis seal, ma mőtlesin ka, et sul raudselt soe seal jne, kúlma tussi(haha naera, mul pole katusega s táhte) ikka ei tahaks ju:S:S:S
mul siin septembri lőpuni soojad ilmad. kuskil 30 kraadi on keskmine. :D
aga pane mőllu ja tantsu ja várkki siis:)

Annika ütles ...

Anu, aitäh et suutsid mu naerma panna üle maja :D

Anonüümne ütles ...

Saime Eneliga Lottest inspiratsiooni ja hakkame Emmeliine aias Ameerikasse auku kaevama... ehk ennem kui sinu vahetusaasta läbi saab, oleme seal ja saad oma sooja vee, sest tead, Ameerika on ikka ropult kaugel :):P

Terje ütles ...

No tere Anu!
Ma pean utlema, et mul on soe vesi ja 6htuti on jahe, nii kuskil alla 20 kraadi veidi. Pilves ilmaga n2itab t2naval olev kell/temperatuurimasin 22 kraadi. Mulle p2ris meeldib ma utleks. Kool sakib ainult, aga muidu on ok. Keelt ei oska v2ga, aga veidi on veel aega. Ma pole veel kordagi t2heldanud, et mul siinmail vihma sajaks. Ellaga r22kisin uks paev ka, et peaks varsti hakkama oma surfamise asja ajama.
Ja ka minu suutsid Sa naerma panna. H2sti kirjutad! :)

Anu Juhken ütles ...

Maria: Normal jah, kõik on niiiiii teistmoodi, jubejube :D Hea meelega teeks pidu, aga võta näpust..ei või!

Võta heaks Annika :D

Anni ma usun, et meie aiast on päris kerge alustada - mutid on eeltöö ära teinud;D Jään siis ootama teid :)

Terje: Sa ajasid mu kadedaks! :D
Kui surfama hakkate, siis pean kindlalt külla tulema :D