Külastusi

Pühapäev, 21.september

Täna nii pikka juttu ei tule, kuna päriselt pühapäeval kirjutada ei jõudnud ja enam ei mäleta üksikasjalikke tähelepanekuid. Ärkasin suhteliselt vara, et joggima minna. Aga Daniela oli haigeks jäänud ja ei läinud.Ei viitsinud midagi teha ka ja “magasin” edasi. Siis koristasime, tegin kooliasju, kirjutasin oma kõige tähtsamat kodutööd ja nautisin puhtaks kasimist. Niimoodi kohe nautisin, et soe vesi sai otsa! Mitte hiljem ega varem kui kella kolmeks olin valmis ja läksime Darwiniga välja sööma. Vanaema Charo öökulli pilk saatis meid pikalt. Läksime Hiina restorani. Söök oli meeletult hea. Oii mulle meeldib Darwiniga väljas käija: ta viitsib kõik sõnad mulle lahti seletada, mitte ei ütle et pole oluline! Tüüp on nii otsekohene, avatud, kuum nagu need latiinomehad ikka..pani mu ilgelt punastama restos, ei ole see Võlu kuhugi kadunud!:D Kadri sinu meelehärmiks pean ütlema, et siin tehakse küll tüdrukutele palju välja :D
Darwin üürib koos sõpradega korterit. Läksime sinna. Ilge läbu oli sellest üle käinud, võite ette kujutada Plazat tema hiilgeaegadel:D Et siis väga räpane oli. Fernando, Black, Shrek(päris nimesid ei mäleta) mingi tüüp veel ja kolm koledat tšikki elasid seal oma pohmakat välja. Ei tahaks õel olla, aga mulle nad ei meeldi. Nad oleks justkui selles vanuses – olen nii lahe ää!! Plikad olid suht odava olemisega ja kutid arvasid endast ilmselgelt liiga palju. Kunagi hakkasime koju minema. Mitte hingelistki polnud kodus. Mall`is mitmetunnisel sööma-osturetkel. Pagana külm oli õues, sain Darwini õelt Ruthilt jaki ja läksime ka Malli. Ootasime olematu aiatajuga peret poe uste taga ja tassisime kotte. Lõpuks jõudsime koju. Mul tuli saia isu :D läksime Lissettega ümbernurga poodi. Õnnelik mina!
Üks andestamatu viga on kolmapäevases blogis.! Õde Marena tuli kuskilt tagasi, mitte Andrea(tema on New Yorgis).

Kommentaare ei ole: