Külastusi

Esmaspäev, 22.september

Täna oli siis see tore lipupäev. Kõige toredam oli see, et sain endale kaks Ecuadori lippu. Geograafias oli mingit sorti Ecuadori kaardi peale töö. Oii, veska õpsid läheksid kõik näost siniseks kui nad näeksid, mis siin tööde ajal toimub. Aga siin teeb õpetaja kuidagi näo nagu ta ei näeks, kuigi see on absoluutselt võimatu. Nagu ikka, ei saanud mina aru, et töö tuleb. Seega ei osanud eriti. Selle peale ütles üks klassivend – jaa tantsida sulle meeldib, aga miks sa ei õpi? Ma lihtsalt irnusin talle näkku ja mõtlesin endamisi, et oii mees tahaks näha kuidas sa eesti keele arusaamatuses piinleksid. Vabandust :D Anna tõi mulle enda küpsetatud küpsiseid :) Rääkisime pikalt ja laialt teineteisele oma nädalavahetusest. Kui ma siiani olen end tihti inglise keeles mõtlemast tabanud, siis täna tõdesin, et kokutan rääkides. Vene keelt ei mäleta mitte njetutki, eesti keelt on imelik rääkida(telefonis näiteks, lihtsalt imelik), inglise keel on palju paremaks läinud, aga nüüd hakkab hispaani keel tulema ja inglise keel kokutab :D saite aru eks. Kirjanduses pidin jupikese juttu pähe õppima ja homme vuristan ette. Kaks viimast tundi jäid ära. Läksime paljude klassikaaslastega Choko`sse..peaaegu restorani moodi koht. Avastasin midagi kohutavat: tublid klassivennad ja –õed suitsetavad, öak. Taksoga söögiajaks koju. Aga Silvia ja Lissette olid juba sööma läinud. Arlette on telekahoolik ja ei suutnud ilma selleta minna vist. Tõid meile söögi koju. Olin tubli, pesin nõud ära. Käisin Cabinas, kus mind pommitati mitte meeldivate küsimustega. Kella viieks pidin Lorena kontorisse minema. Kõik Ambato vahetusõpilased olid seal :`) Jälle avastasin: Ruthy(Boston) ja Marek(Saksa) sebistavad ja Lorena on kurikuri sellepärast. Saime mingid paberid, mis vaja censo jaoks ära täita. Homme peame uuesti minema. Siis läksime Danielaga võimlema..koha nimi on Keops. Kõigepealt pool tundi 100% step ja siis tund aega meeletut rumbat. Vahepeal ilmus mingi kuju suure peegli sisse. Kepslesin edasi, aga siis hakkas imelik tunduma see seisev tomp, vaatasin ja kes irnus jälle! Kui koju hakkasin minema, küsis kikkis nibudega meha meela naeratusega ou Anu miks täna nii vara? Mõtlesin et ou mees, ma olen siin poolteist tundi olnud ja pole varem nii hilja ära läinud. Küsis kas homme tulen ja ütles, et ootab mind. Miskipärast kallistas ja tegi aidaa musi, mida varem teinud ei ole. Ma arvan, et kõiges on süüdi minu vapustav uus tumesinine riietus. Taksojuht peaaegu teadis kuhu vaja minna,vau.
Pesin, kiire söök ja välja. Käisime siin lähedal asuvas jõusaal/võimlas, kus D ja ta õde käivad. Ei ole nii ilus ja suur kui Keops, aga muidu üldsiselt samad masinad ja aeroobika värk ka. Sain uue roosi. Vanad olidki juba koledad :D
Õhk on paks.

Kommentaare ei ole: