Külastusi

Pühapäev, 14.september

Esimene kiriku külastus. Mõtlesin end ikka kiriku jaoks puhtaks kasida, aga no mis sa teed kui soe vesi hommikuti kuskil pohmakat välja magab. Aga pole hullu, teised ka ei kasinud. Kirik on siin lähedal, üldse on neid päris oma jagu igal pool. Selline veider teine..meil on ikka nagu suured tornid ja nii, aga siin lihtsalt mingi majake, millele on see suur püha neitsi pilt ja rist ukse kohale pandud. Ilmselgelt oli sinna liiga palju inimesi sisse pressinud end. Kirikuõpetaja käis mikrofoniga ringi ja seletas väga hoogsalt ja temperamentselt kätega vehkides miskit. Lauldi päris mitu laulu, üks oli hästi sarnane meie – ühele hobuse laulule, ma ei mäleta enam..Kalle Kusta ostis valge hobuse see ei olnud :D. Kõik laulsid kaasa ja siis ma mõtlesin, et huvitav mis juhtuks kui ma hakkaksin seda eesti keeles kõvasti laulma. Ei hakanud igaks juhuks. Mitu korda löödi rist ette ja palvetati..ma siis istusin ja olin niisama ilus. Silvia ja Lissette nutsid vahepeal..ei tea. Mingi aeg pidi enda kõrval seisva inimese käest kinni võtma, minu kõrval oli väga vana ja väeti onu, kes ei jõudnud hästi kätt üleval hoida. Lauldi ja räägiti ja lauldi ja palvetati ja räägiti. Siis oli rahakorjamine. Silvia andis mulle 50centavot et korvi paneksin ja endale võttis ainult 25..ma oletan, et ta arvab et mul on mõni patt hingel. Sai lunastatud siis igatahes. :D Siis hakkasid kõik järsku musitama ja kallistama üksteist, ma muhelesin omaette. Lõpuks said need kes tahtsid seda valget ümmargust asja..leib vist võeh? :D Kui inimesed läinud, tegin turisti kombel pilte sees. Pärast lõunatasime all korrusel. Muusika maitse on Charol metsa, aga süüa oskab vähemalt hästi teha :D Sain esimest korda siin peaaegu nii head suppi nagu eestis..makaronidega ja puha,mmm.
Käisin Arlette ja koertega pargis. Josuē kutsus teisipäeval kinno..pagana naljakas kui valede aegade ja artiklitega ta inglise keelt räägib. Ma enda hispaaniast ei räägi :D
Kolisin kõik oma nodi majast siia Silvia juurde. Ja siis omakorda tõstsid nad mind Lissette toast Arlette tuppa. Minu pähe ei mahu ära kuidas saab 9aastasel lapsel nii palju nodi olla. Terve tuba on mõttetuid lelusid, kujukesi ja pudipadinodisodi täis. Minule loovutas ta ühe sahtli ja viis riidepuud oma hiiglaslikust riidekapist - nii lahke temast. Pressisin kohutavalt palju asju riidepuude peale ja pole minu süü kui need liigse koormuse all katki lähevad. Aga siiski on minul ka NATUKE asju ja ei suutnud kõike ära mahutada sinna, nii et pisike tore toolike on minu riiete all ja potsikud on kohvri peal hunnikus nunnusti. Ei naljakas on jälle :DTegelikult olen ma nendega täitsa harjunud. Enam ei pane seda suurt lärmi ka väga tähele. Et te minust valesti aru ei saaks – kirjutan palju irooniaga – õnnelik olen ikkagi :)

Kommentaare ei ole: