Külastusi

Kolmapäev, 3.september

MINU NUMERO +593095108906

Täna olin idioot. Ainuke luuser keka dressidega koolis. Eile üks tüdruk ütles, et keka on kolmapäeviti ja reedeti, on jobu! Tegelikult on keka ainult reedeti ja õnneks kaks viimast tundi..sest siin pesemist kui sellist pärast seda ei ole.
Kaks esimest tundi olid Realidad Nacional – mingi poliitika asi. Panin nii palju asju kirja kui Beleni ja Pauli pealt spikerdada nägin. Sama õps annab historiat ka. Selline muhe meha on, tal on ülivinge kuldsõrmus – selline paks ja peal on ruudu kuju deemante täis opaaa..kui sõbraks saan teen pilti :D Siis oli kaks inglise keelt, tegime testi, et oma taset teada saada. Õps on täielik mõrd, nii et ma väga loodan hispaania keelt inka asemel.
Megahaiglaseltnaljakas on kuidas poisid muheledes kõrvale tulevad, suu lahti teevad..uuesti kinni panevad, jälle muhelevad ja siis minema lähevad. !? Veel oli meil kaks sociologiat, kirjutasin tunniplaani ümber ja niisama joonistasin veits..siis äkki kogu klass vahtis mind punnis silmadega ja Paul tõlkis õpsi küsimust : „Do you follow any religion?“ ütlesin ei. Silmad läksid veel rohkem punni ja Paul küsis : „SO YO DON`T BELIVE IN GOD?“ Tegin neile asja enamvähem segeks, et ma ei ole ateist, aga mul pole religiooni. Kaks toredat matemaatikat oli ka..toredat sellepärast, et esimest korda elus tundsin ma end selles tunnis targana. Teadmiseks, et käin sotsiaal klassis. Seal on ikka kõik sellised kummipead :D mitte midagi kohe ei jaga matast. Teema oli ka mingi meie 8-9klass. Õps vahtis mind üllatunud näoga ja küsis arusaamatult : „Intercampio?“ Ei tead, olen niisama kohalik blond ja siniste silmadega. Aa, bitchinägusid jääb vähemaks. Külastasin esimest korda kooli vetsu..peeglid olid paksult meikivaid ja sättivaid plikasid täis.
Selline tore puhvet on meil koolis, kust saab osta sooja, külma, vedelat, tahket..midaiganes toitu. Friikartuleid, burksi, hotdogi, mingeid teisi kartuleid... Meie Annaga ostsime kahepeale tüki šokolaadi torti =) Meie kõrval lauas istus palju poisse, kes omavahel arutasid, et küsib mis me nimed on. Siis üks küsis ja tahtis et me oma laua nende oma otsa paneksime..thanks no :D Sain mitu uut sõpra, kelle nimesid ei mäleta. Ühe poisi teine küsimus oli:“Do you have a boyfriend?“ no halllooo.
Pärast kooli käisin Silviaga mööblit ostmas. Arlette tuppa suur riidekapp(mille mudel talle ei meeldinud ja ta sp terve päeva tönnis) Silvia tuppa suur riidekapp, suurdetuppa suur teleka ja muu pudipadi kapp ja kööki kappe ja asju. Pea kohutavalt valutas/valutab vähesest magamisest. Enne poolt ühte siin magama ei saa, sest telekad karjuvad, Arlette kas karjub või vingub ja siis nad Lissettega naudivad nii väga minu seltskonda, et panevad isegi raamatutele pabereid minu voodis ümber. Niisiis magasin päeval kaks tundi. Siis läksime jälle kooliasju ostma. Sain need neetud tumesinised sukad ja uue pluusi(millel koolilogo ei ole ja proovigu nad ainult öelda, et peab olema). Koolivormi peale on mul siiani 103dollarit läinud tore tore :/ ja sitta kanti veel vihikute ja muu sodi peale. Ma olen niiiiiiii läbi omadega.

Kommentaare ei ole: