Külastusi

Kolmapäev, 24.september

Ei peaks mainima, aga igaks juhuks ikka – oli pagana raske ärgata. Esimestest tundidest ei mäleta midagi, arvatavasti polnud siis midagi huvitavat ja tegelesin omaette aju pool ärkvel hoidmisega. Hispaania keele tunnis rääkisin ühika elust, Anna ja õpetaja olid vaimustuses ;) Vahetundides olime Victoriaga ülipopid oma läpakatega. Ühtemoodi nunnud meil :D Allan nii kahju et sa mind veebikast ei näinud! Kogu klass kogunes mu selja taha, et sulle lehvitada :D Näitasin pilte, kõigil olid suud lahti..ja vau vau vau. Roberto muudkui tahab iga päev, et ma talle burksi ostaks. Imelik poiss!
Täna olin õnnelik mõtte üle, et saan pärast sööki poolteist tundi magada. Kolmveerand tundi sain, siis helistas Daniela..tal varastati eile mobiil ära ja tahtis et ma temaga uut ostma läheks. Nii toredale tüdrukule kui tema, ei ütleks ka siis ära kui saja aastane uni peal oleks. Pesin kiiresti kaks kraanikausi täit nõusid ära ja lendasin. Tükk aega otsisime ja ekslesime..kõige odavam, mis leidsime, oli sama mis ära varastati. 50$ . Marekil varastati ka täna bussis telefon ära. Hirm tuleb oma kaunikese pärast..olen küll igatepidi ettevaatlik, aga pikanäpu mehed on kuradi kavalad ju. Kaalun ka vaikselt mõtet endale odavamat pilli osta. Käisime riiete ja jalanõude poode uurimas. Burksi isu tuli peale, aga nägime hoopis ahvatlevamat jäätist ja otsustasime seda järada. Mul oli veider tuju, lihtsalt nii tore oli olla ja kogu aeg oli suu kõrvuni. Danielale nakkas ka ja siis me lihtsalt irnusime vahetpidamata. Magusa isu rahuldatud hakkasime võimlema minema. Kuskil tänavanurgas hüüdis keegi kõvasti Anu. Ma ei saanud aru, kes see on, aga igaks juhuks lehvitasin :D Aeroobikas olin jälle lollakas ja otsustasin masinate kasuks.
Ma olen jälle unustanud! Paveli koer Puksi kadus miskitmoodi ära. :(
Kell on 1.11..lõpetasin veits aega tagasi pika vestluse Lissettega. Hea on rääkida temaga, sest ta teab kuidas rääkida, et ma aru saaksin. Mitu mitu aastat vahetusõpilasi on oma töö teinud! Ma ei leia Lissette ja Arlette vahel mitte mingisugust sarnasust. Totaalselt erinevad inimesed. Ei jah, ta oskab täitsa nagu 16/17 aastane olla ja tõsist juttu rääkida :)

Kommentaare ei ole: