Külastusi

Kolmapäev, 27.august

Täna sain oma kooli teada. Ma täis nime ei mäleta, aga miskisugune Indoameerika kool on. Üks tüdruk Soomest tuleb ka sinna..siis ma polegi ainuke blondiin kõigi tähelepanu keskpunktis :D Käisime siis Paveli ja Lisettega seal mingeid pabereid täitmas. Hästi ilus kool on. Siis käisime veel Lisette koolis..ei ole nii ilus :D Ja kuskil kus koeri müüakse käisime ka..labadorid olid seal ja veel mingid väiksed veidrad karvapallid..niiii armsad :) Maitsesin ühte puuvilja, naljaka maitsega oli, mitte magus ja mitte soolane..veider. Ja küpsetatud maisi, keedetud oa ja mingitmoodi tehtud banaani segu sõin ka. Hea oli!Tsiiiiisas. Tänane lõunasöök oli hiiglaslik, mu kõht valutas terve päeva :D Õde Andrea helistas New Yorgist, ütles et vanemad on tema juures seal. Ma eriti ei saanud aru mis ta rääkis, sest autod müristavad hirmsasti õues. Aga ta pidi koos vanematega Ecuadori tulema, et mind näha..nunnu :D :) Homme läheb Lisette kuuks ajaks New Yorki..gaaaad kes siis mu tõlk on?? Reedel lähen Paveliga koolivormi ja vihikuid ja asju ostma. Esmaspäeval siis kooli, aga mul pole õrna aimgugi kuidas ma sinna saan..kui ma üritan küsida, ei saa nad aru mida ma tahan:D Kell kolm öösel on äratus, siis läheme Lisettet Quitosse lennujaama viima. Nüüd hakkan rõõmsasti hispaania keelt õppima, tänane teema on loomad. Olge muhedad!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tsau kallike, tead mis, ma juba kirjutasin kirja valmis siis vaatasin eelvaadet ja siis vajutasin back ja kõik kustus:( Ebaaus, ma siis üritan otsast pihta hakata:D Nii imelik on mõelda et sa oled kuskil kus emakeeleks niii niii ilus keel nagu seda on hispaania keel.
Vahva et sa seal õnnelikult oled, ja et kõik tore ja hea on, muidugi peale selle tõksuva neti mis sul on:D Kui tagasi tuled saad mu klassiõeks, ja siis vestleme natuke hispaania keeles, õpetad mulle mõne ilusa sõna ehk:D
Igatahes ootan sind juba tagasi, kuigi ega aru ma pole saanud küll et sa polegi mu naabrimann:D Aga ega ei taha aru ka saada sellest:P Igatehes anna mulle oma aadress, kui raha üle jääb siis ostan margi et saata sulle ilus postkaart;) Ole tubli kullake, ja naudi täiel rinnal:) Mi mezquino sol( pole tähtis kui see on valesti kirjutatud, või kui lõpud valed:D Aru saad ikkagi;) Musid sulle sinna(L)

K ütles ...

Tsau Antsu! Hea kuulda, et su elu ei olegi maailma lõpp. Ma kartsin juba, et sa mingi üksi nutad nurgas ja emotsed. Aga jutu järgi tundub, et pole nii julm elu midagi. Saa ruttu hispaania keel selgeks (ja siis õpeta mulle ka, kui Carmenile õpetad)
Muide me kool on ka ilus, kunagi näitan ehk pilte ka.. Selline.. mm.. nagu telliskividest laotud kollakad seinad, söökla on hästi oranž, raamatukogus ongi (!) kott-toolid ja ainult osad klassid läksid teise kohta..

+ ma siiamaani ei usu, et sa oled Ecuadoris. Veits imelik ju. Ja ma ostsin omale päeviku ja seal taga on Euroopa kaardi asemel maailma kaart, et ma saan su siis Ecuadori peale kirjutada :)


Kõike head ja lahedat kooli!

++ meil sajab praegu vihma. sa magad?

+++ ma sõitsin täna bussis ja see oli nii täis, et jäin peaaegu mingi omapärase lõhnaga onu külge. iu. ja kui ma kätt oma koti peale tahtsin panna läks see kellegi teise kotisangast ennem läbi.. iu..

igatahes sa hirnata, hoia end ja oma vara kõhu peal ja söö merisigu!

tsjuka-njuka!

Anonüümne ütles ...

Tsau kallis. Nii ootasin siin millal sa kirjutama hakkad siia. Eile läksin vara magama ja kohe oled sina siia kirjutanud. Pool blogi üritasin udukogu seest välja lugeda, ise nuuksudes... rõõmust noh :P

Anu Juhken ütles ...

Carmen, kas ma olen sinu armetu päike ? :D nii sain mina sellest lausest aru igatahes :D
Eks ikka õpetan, kui ise selgeks saan. Kirjutasin aadressu blogisse :) Musidkallid(L)

Kaaats, tore kuulda, et koolimaja on ilus. Ja tee kõik endast olenev, et see sama ilus järgmiseks aastaks püsiks :)
Ei emotse :D
Ma arvatavasti magasin sellel ajal jah. Ja kusjuures ma ise ka vahel imestan, et vauu..ma olengi ecuadoris, teisel pool maakera :)
Teinekord pane endale ka omapärast haisu peale!
Merisiga ma veel söönud ei ole.
Njaatuh!

Anni kallis, kui sa nuuksud, siis sa olen juba nagu mina, kui naeran :)