Külastusi

Teisipäev, 24.august

Eile ei jõudnud kirjutada. Igatahes eilne päev algas taas kord külma duššiga(sakslased raisk). Sõime hommikust ja pakkisime asjad kokku. Ja juba meid röövitakse, see 45 dollarit Ecuadorist lahkumise raha tahtsid oma kätte saada ja veel 60 dollarit censo eest. Krrrrrr! Tegime grupipildikese ja hakkasime bussidega oma linnadesse kimama. Sõitmis kultuurist kui sellisest siin rääkida ei saa, seda lihtsalt pole. Kõik kimavad nii nagu ise tahavad. Kogu aeg käib ilge piiii-piip-piibutamine. Enne kolme kuskil jõudsime Amatosse, läksime tugiisiku Lorena juurde. Pered olid ka seal. Mina enda oma ära ei tundud, sest polnud pilti näinud ja nemad mind ka ära ei tundud, sest mu juuksed on lühikesed :D Lõpuks siiski avastasime üksteist. Hakkasime koju sõitma ja tuli välja, et mees on mu vend Pavel ja tüdruk tema tütar Lisette(12aastane), nad oskavad veidi veidi inglise keelt. Siis sain teada, et mu ema ja isa on üldse New Yorgis ja tulevad tagasi 1.oktoobril (ma päris kindel pole, aga nii sain aru). Olen peaaegu pereta laps :D Läksime siis koju, suur kolme korruseline maja. Minu arust üsna kõle maja :D minu tuba on kolmandal korrusel. Viskasime kotid sinna, siis kadus Pavel saladuslikult kuskile ära ja jäime Lisette ja Jose(teine vend) pisikese tütrega sinna. Läksime siis Lisette ja tema õe Arleth(vist oli selline nimi, ta on ma usun et kuskil 8aastane..) Paveli töökohta või midagi sellist..“Cabinas“..seal on telefoni kabiinid ja arvutid ja internet mis ei taha eriti funksida. Seal oli ema õde..tädi siis..kes nii vaimustuses oli minust. Aa..ma olen nende arust väga ilus :D mui mui bonita. Siis tuli sinna Lisette sõbranna Annabel..väga harjumatult imelik on ringi tsillida 12 ja 13 aastastega ja veel noorematega xD Tahaks kooli juba...jaaah tahaks! Vahepeal käisime kodus tervitus torti sööma..kogu pere kes olemas on pidi tulema, aga saladuslikult ei olnud neid .. ecuadorlased mis muud. Siis läksime Lisette koju, jälle olid kõik vaimustuses. Tema pere elab teisel korrusel, ta tädi ja vanaema esimesel. Nende kodu on ilus..peale köögi, seal on palju mõttetut träna.Täna ärkasin enne 10 veits. Alt korruselt Lisette vanaema uuris kas mulle tema kootud helesinine sall ja müts meeldivad, ütlesin et meeldib. Siis tahtis teada, mis mu lemmik värv on..et ta hakkab mulle nüüd kuduma vist :D (mütsi ma ei tahtnud, see ei sobiks mulle :D) Siis tuli Lisette „Cabinast“..ta vist töötab seal nagu ma aru saan..8-) sõime ja läksime jälle sinna. Uhuuu..sain netti..mis tuterdab. Siis käisime kuskil ma ei tea kus viisa asja ajamas – Lisette läheb neljpäeval New Yorki kuuks ajaks..tema jutu järgi ma sain aru, et stjuardessiks...aga see on ilmselgelt vale arusaam :D:D Eile võttis Annabel mu pildi koju kaasa, et seda oma perele näidata..okei :D Nad õpetavad mulle usinalt hispaania keelt..värvid on selged, kehaosad ka..ja veel mõndagi. Nad juba armastavad mind nii väga, muudkui kallistavad ja põsemusid ka kogu aeg :D kõiki peab musitama..mingi onuke kuskil oma aias keda Lisette teab..tervitab teda ja räägib, kes ma olen ja kohe peab musitama. :D Käisime Ambato ostukeskuses kui sellises. Kulutasin 23 dollarit – ostsin fööni, higirulli, kehakreemi ja hambapasta. Aa..takso maksab 1dollar. Ja sõitsin esimest korda bussiga..ei pidanudki hoo pealt peale hüppama :D Üks veidi purjus noormees tahtis mind endale naiseks, kole oli. Õhtul sain tuttavaks ühe kutiga (nime ei mäleta), kes sosistas liiga lärmakalt Pavelile kõrva, et ma olen nii ilus..hakkan seda siin juba täitsa uskuma :D. Kolm aastat tagasi hakkas ta mingi vahetusõpilasega sebima ja on siiani koos. Oskas veits inglise keelt ka..aga nende arust olen mina lausa proff ja räägin niiiii kiiresti..okei kuigi ma ise tean, et mu inglise keele tase pole üldse mitte nii hea. Ja siis ta ütles hispaania keeles Pavelile, et ma olen talle saadetud kingitus..tema kahjuks sain ma sellest aru! Veel on nad ähmi täis mu valgest jakist(katsuvad kraed ja uurivad), valgest pluusist ja ÖÖSÄRGIST! Kuhu ma sattunud olen? Homme saan kooli teada :PTäna ööseks jään jälle Lisette juurde. Unenäos me kohtume :)

Kommentaare ei ole: