Külastusi

25.mai – 29.mai

Viimasel koolinädalal ma õppisin liiga palju, selles mõttes liiga palju et siin ei ole ma veel nii palju õppinud :D muidu esmaspäeval me kursus siis muljetas reisist. Pidid kirjutama mis neile meeldis ja mis mitte, pärast õps luges ette. Mõned kirjeldused siis - Hommikuti oli bassein kondoome täis, hotellis magada ei saanud kuna plikad oigasid öösiti liiga kõvasti. Kaineid hetki õpilastel ei olnud, ka õpetajal mitte. Me klassi kõige ilusam tüdruk oli me kooli kõige ahvima tüübi õnnelikuks teinud. Üks klassiõde kukkus niisama õpsile sülle ja neilgi oli vahva õhtu. Üldse olid plikad seal täiega litsi pannud kõigiga. Et jah, selline tore klassireis oli siis, khmkhm.
Üritasime Annaga Yearbooki asja ajada. Tahtsime pärast kooli kõikidega kesklinnas kokku saada et miskit mõelda ja teha aga üks ei viitsinud tulla ja teine „ei saanud“ tulla ja no mõttetud tühikargajad. Lõpuks me ikka istusime kahekesi ja tegime selle viimasel minutil valmis. Ja mis tuli välja kui selle Lorenale viisime? Ta oli selle täiesti ära unustanud ja põhimõtteliselt tähtaeg pikenes. Tore et me siis pool oinaks end jooksime selle valmis tegemiseks, aga no vähemalt sai tehtud. Ma oma lehele panin palju väikeseid fotosid ja juttu.
Pärast Puyos käiku oli mul kõht nii jube punnis, ostsin siis mina üks õhtu papayat ja sõin selle kõik üksi ära midagi halba aimamata. Aga see pagana pihta ajas mul kõhu niii lahti. Kaks päeva ainult vannitoa vahet jooksingi, isegi kooli ei jõudnud. Aga pärast oli hea kerge olla :D vinge värk see papaya. Igatahes enam ma üksinda suurt papayat ära ei söö.
Viimane koolipäev oli üsna vahva. Ostsime kõik viimase cafe con leche ja baaritädi andis meile tasuta koogitükikesed. Tähistasime :D mingi kursuse õpilased käisid kordamööda meilt abi palumas et neil vaja inkas kooli kohta video teha. Nii et me siis käisime kooli peal ringi, rääkisime inglise keeles kus mis asub, kus mida tehakse, niisama veidi lolli juttu ja nad rõõmsalt filmisid. Me kursuses kõik lasid kõigil oma pluusi peale kirjutada. Ma kõigil siiski ei lasknud, ainult valitutel :D tegime Vickyga direktori ja inspektoriga pilti, nad ikka kiitsid meid kui toredad me olime, mis sest et veidi laisad :D ja läbi see kooliaasta siin saigi, jumal tänatud! Kuid olen kindel et Eestis hakkan seda kõike kindlasti igatsema. Kas see on tõesti reaalne, et ma ei saagi enam lihtsalt tunnist välja jalutada kui mulle seal olla ei meeldi või kui ma lihtsalt enam ei viitsi? Või niisama jõusaalis magada kui uni peale tuleb? Või terve koolipäeva mitte midagi tehes väljas murul lesides? Või kooli baaris süües ja netis surfates? Imelik, nüüd peab ju ainult õppima ja õppima ja õppima. Septembriks saab poolteist aastat kui ma ei ole põhimõtteliselt midagi õppinud, eks me näe kuidas 12.klass kulgeb.

Kommentaare ei ole: