Külastusi

11 – 20.mai

Ausaltöeldes ei mäleta ma tuhkagi mis toimus. Käisin arsti juures vereanalüüsi tulemustest rääkimas. Ongi kõik korras, ainult see klükoosi tase on madal. Ütles et see võib kõrgusest olla...ma ei usu eriti, kaheksa kuud siin juba elanud ju. Siis et liiga palju magusat söön :D aga see pole ju üldse loogiline, kui madal on, siis peaks ju rohkem magusat sööma :D ja ma enne sõin ikka palju rohkem, šokolaadi läks nagu pesuvett. Aga enne ma tegin trenni ja see tasakaalustas siis..enam trenni ei tee. Pärast Cotopaxit pole mingit tahtmist enam trenni teha. Vot nii.
Muidu olen ikka ilusti koolis käinud ja seal mitte midagi teinud :D tegelikult nüüd just teen rohkem kui enne, nüüd kui veel kolm nädalat jäänud on, nõuab õps meilt kõiki töid. Lolliks läks, kaheksa kuud pole ma midagi teinud ja nüüd siis nõuab. Meil tuleb klassi lõpureis. Minnakse randa, Esmeraldasse. Aga ma olen Esmeraldases kõik rannad läbi käinud ja ei tahaks sinna uuesti minna...ja ega klassikaaslased ka just erilised sõbrad pole et nendega koos läheks. Pealegi on mul raha mujalegi panna :P Õpsile see aga ei meeldi, käib meile Vickyga iga päev peale et ka läheksime. Aga me ei anna alla, ei lähe ja kõik!
Darwin kolib nüüd jälle, nüüd majja. See minu kodust kolm blokki üleval pool..ei suuda ta minust kaugele minna :D Väike valge maja, kolme toa, köögi ja vannitoaga. Vajab veidi sättimist aga muidu täitsa normaalne. Põrand vähemalt on seekord ilus :D Maja omanik on üks vana mees. Käisime üks päev temaga rääkimas ja Darwin ütles talle et me oleme abielus. Nüüd see vana ütleb mulle kogu aeg señora. Nii nõme, eriti vanainimese tunne tuleb peale :D

Kommentaare ei ole: