Külastusi

Teisipäev, 14.aprill – pühapäev, 19.aprill

Teisipäeval olin koolis kaks esimest tundi, siis pidin mõndade teiste klassikaaslaste ja inka õpetajatega väikestesse koolikestesse meie kooli promoma minema. Täiesti hull, väikesed 8-9 aastased poisid vilistasid mulle järele nagu vanad mehed tänaval. Me Kristiniga (inka õps Usast) vilistasime neile siis vastu :D Käisime kahes koolis, viis korda pidime sama jura ajama et me kool on maailma parim ja veel igasugu asju valetama. Siis pärast oleksime pidanud tagasi kooli minema kaheks tunniks. Aga inka õpsid olid meiega ühel nõul, et ega seal koolis midagi head ei toimu, ja läksime hoopis sööma :D Mu klassivend Carlos unustas end mind vaatama ja kui ma talle siis lõpuks oma pilguga vastasid ütles – I love you. Ma naersin natuke ja ütlesin et vao Carlos, sa oskad inglise keelt. Siis ta ütles, et õppis selle lause minule ütlemiseks..hmm :D:D
Kolmapäeval taaskord kaks tunnikest koolis ja siis promoma. Seekord tuli Ruthie ka, neli teist õpilast, inspektor ja inka õps. Inspektor rääkis nii nii kaua ja valetas nii palju et ma oleks seal naerda tahtnud. Õhtul olime kesklinnas Vickyga. Javier tegi talle suure armsa plakati kus tänas jumalat, et too Vicky tema teele saatis, aww :D Darwin pole mulle helistanud, mina ka seda ei tee, ma ju isegi ei tea mis tal hakkas ja õnneks/kahjuks on mu ego nii suur, et see lihtsalt ei luba mul talle helistada ja uurida. Aga nüüd kui me teineteisega ei räägi, on kõigil probleemid nii suured. Annal vaja oma sünnipäevaks muusikat ja värke orgunnida, selliseid probleeme lahendab alati Darwin ja mina siis olen seal keskel vahendaja..aga näe nüüd neil endil vaja ajada ja häda missugune.
Neljapäeval ühines minuga promoma Anna. Inspektor on nii õel, Anna küsis et miks Vicky ei võiks minna ja ta ütles et ei, ma tahan teid, te olete ilusad blondid. Nagu halllooo..me pole loomaaiast. Aga käisime ja rääkisime jälle kõik kauniks. Eesti- ja soome keelt promosime ka :) Õhtul ostsime kesklinnas Anna sünnaks asju. Tuleb kostüümipidu – punane vaip – otsisime siis parimale kostüümile troffeed. Kui parajalt ühest troffee poest suure kisa saatel ja kekseldes välja läksime oli poe ees Darwin. Mulle tundus et ta vaatas mulle hetkeks otsa ja siis pööras oma pilgu eriti egoistlikult ära. Ma keerasin sammu pealt ümber ja läksin poodi tagasi. Vicky ja Anna jäid temaga rääkima, ma rääkisin teises nurgas Fernando ja Sylviega. Mõlemas grupis oli teemaks meie tüli. Ja kuna asi polnud üldse minus, siis loomulikult ei pea mina ka temalt vabandust paluma. Tükk aega olime seal niimoodi gruppides, kuni lõpuks Darwin oma liiga suure ego tahaplaanile jäätis ja valimisbrosüüridega(siin käivad hetkel igasugused valimised)teerajakest minuni tegema hakkas. Palus vabandust, rääkisime kõik selgeks ja jälle elu ilus :)
Reedel taaskord promoma, seekord liitus minu ja Annaga siiski ka Vicky. Tänu minule ja Annale teavad nüüd kogu Ambato väiksed koolikesed, et Indoameerika koolis on maailma parimad hamburgerid :D ainuüksi nende ja kaunite blondide (keda järgmine aasta seal enam pole:D) pärast tulevad pooled neist kindlasti sinna. Pärast me koolis enam tundidesse ei läinud, saime kooli kulul süüa ja jäime inspektori ja inka õpsidega rääkima kaheks tunniks :P me oleme küll laisad, ei õpi, ei käi tundides, veedame aega jõusaalis või koolikohvikus, aga see kõik inspektorit enam ei häiri sest nüüd ta teab kui raske elu meid tagasi minnes ootab :D:D tema ilmes oli kohe näha kaastunnet kõigile Euroopa lastele, kes koolis nii rängalt õppima peavad. Vot sellist asja juba Eestis ei juhtu!Õhtul toimus Fernando sünnipäev. Sai tantsitud, söödud, MÄNGITUD, joodud, silmad kinni barbiele plakati peal krooni pähe pandud, kommi pärast kakeldud...ta nõbu tegi talle sellise toredalt lapseliku 18nda sünnipäeva. Koju läskin pool kolm, muidugi Darwin saatis mind kuna siin rajoonis on hetkel ohtlik. Ja just nüüd pidi Pavel oma sõbraga ukse ees jooma :D Mis siis ikka, ehk homme ei mäleta. Magama sain ma kuskil nelja paiku ja juba enne kuut helistas Terje, kes Ambatosse oli jõudnud. Panin riidesse ja läksin kiiruga õue. Enne kuulsin et papi ärkas üles ja hakkas kobistama, aga ei jõudnud talle öelda et lähen ainult korraks välja. Kui siis tagasi tuppa hakkasime minema, oli uks lukku pandud XD Mami oli vaatama läinud mu tuppa et appi appi Anut ei olegi kodus XD aga õnneks saime ikka tuppa üsna ruttu. Uni oli küll suur, aga magama enam ei jäänudki. Hoopis rääkisime ja rääkisime kuni ärkas Pavel ja tuli oma suure pohmakaga meid häirima. Päeval käisime plikadega kostüümilaenutustes. Ma otsisin Marilyn Monroe kleiti, aga leidnud. Sain hoopis Ruthielt taolise punase. Uni oli nii suur, olen siin ikka normaalselt magama harjunud :D aga polnud aega magada, kogu päev oli nii kiire. Kaheksa paiku saime peopaigas kokku. Tunnikese tegime endeid kauniks ja siis oli pidu :D Kohale tulid väga vähesed kahjuks, aga ei saaks öelda et igav oli. Annal oli selline tore „joomismäng“ otsitud, mille teostasime Darwini toodud väga imelike jookidega. Mängida jõudsime vist pool tundi kui järsku kõik purjus olid. Sünnipäevalapsega juhtus nii, et jäi esimest korda elus purju :D see on see kuninga karikas. Sandra oli, ma ausaltöeldes ei teagi kes, aga maski, lipsu ja püstoliga. Oli väljas olnud, korravalvur politseinik arvas et see on tal päris püss, lükkas Sandra vastu seina, pani käed selja peale risti ja võttis püstoli ära XD ma ise seda kahjuks ei näinud, aga isegi see kuidas seda räägiti ajas naerma ja nutma korraga! Küll kukuti terpist alla, tantsiti sandwichi, räägiti gosshipit ja aeti musti asju. No see pidu jääb nii mõnegi helge hetke poolest meelde ;P lõpuks toimetasime kõik purjunud inimesed Fernando juurde magama.
Hommikul vaatas mulle teisest toast vastu ripsmetuššist pandakarustunud Vicky :D Kõik kolisid Fernando juurest Darwini juurde. Sandra ja Terje ostsid tordi, millesse pehmelt vajutati Anna nägu :D Läksime kõik koos Parque de la Familia’sse. Tegime palju toredaid pilte, nalja sai. Seal on hiiglaslik provintsi lipp ja selle all purskab vesi. Poisid siis otsustasid tüdrukuid sinna vee kätte vedama hakata. Ma pääsesin õnneks, sest omasin kõigi mobiile ja muud vara. Märgadel inimestel hakkas külm ja läksime tagasi koju. Käisime söömas ja läksime Darwini juurde. Me Terjega rääkisime juttu kuni avastasime et kõik teised on magama jäänud. Läksime ka siis minu juurde ära :)

Kommentaare ei ole: