Külastusi

Kolmapäev, 8.aprill

Ma olen Santiago lemmik kiusuobjekt. Kogu aeg tahab mind üle oma õla lennutada ja siis nii palju keerutada, et ma hiljem ei saa aru kus on põrand, kus sein või lagi. Anna tõi kõigile väikse pakikese šokolaadi munakesi. Hiljem olid nende ümbrised kõik suure sõja käigus minu krae vahel.
Tembeldasin? (panin templeid) kooli balli piletitele. Ball toimub neljapäeval, 30 de aprillil. Ja ma ikka ei suuda ära uskuda kui lollakad reeglid siin koolis on. Tahad või ei taha ballile minna, aga kaks piletit pead nii kui nii ostma. Üks pilet maksab viis dollarit. Mis pagana pärast ma kaks piletit pean ostma kui ma olen üks? Vastus: siis sa saad selle kellegile maha müüa. Hahahahahahaaa, kindlasti keegi tahab ju minna MEIE kooli ballile. Nagu Indoameerika ballile. Ma kujutan juba ette kui igav see on. Oleks siis lihtsalt mingi pidu reggeatoniga, aga ball. No mis siis ikka..mina igatahes neile kümmet dollarit ei maksa ja ballile ka ei lähe. Ma ei arva, et ma peaksin mõttetu balli jaoks (kus kõik, pats kihla, lihtsalt välisukse ees passivad) uue kleidi ostma, juuksurisse soengut tegema minema ja siis veel kihi krohvi peale määrida lastma. Ja kui ma ilma neid kolme etappi sooritamata sinna ilmuksin, siis ma oleksin maailma häbiplekk. Või siiski Colegio Menor Indoameerika oma. Juudas, kingad unustasin mainimata...näedsa, ma ikka ei sobi sinna ju. Sest põhimõtteliselt sellised on siin plikad.Homme ja reedel kooli pole semana santa puhul ja esmaspäeval ka mitte koosoleku tõttu :))

2 kommentaari:

Inga ütles ...

30 de aprillil.. hästi, Anu :D

Anu Juhken ütles ...

XD mingi pirukas jah :D